loading...
انجمن زبان|لورفته|جدید|استخدام|اگهی|جدید|فیلم|موزیک|تفریحی|دانولد|برنامه|بازیپاندرویید|ترفند|هک
admin بازدید : 233 سه شنبه 06 بهمن 1394 نظرات (0)

«من و تو» و معمای سالار عقیلی

با حضور سوال برانگیز سالار عقیلی در شبکه «من و تو» مسئولان پاسخگویی درباره این اقدام را به بازگشت این خواننده موکول کردند.

به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماجرا از یک خبر شروع شد ؛ سالار عقیلی در شبکه «من و تو» ، طبیعی است که این خبر باعث تعجب طرفداران موسیقی در کشور می شود و از آنجایی که این خواننده سنتی با توجه به سابقه خود و آثاری که ارائه کرده است ، بعنوان هنرمندی در بین اهالی موسیقی شناخته شده که همیشه از وطن و ایران و ایرانی خوانده ، پس حضور او در شبکه ای ماهواره ای که بر کسی پوشیده نیست که میلیاردها تومان هزینه می کند تا ضد کشور و ضد فرهنگ ایران عمل کند ( البته بیشتر در لایه های زیرین و کمتر نمادآمیز در سطح) به نوعی آب در آسیاب دشمن ریختن است و این در شرایطی است که با توجه به اقدامات آشکار و معاندانه شبکه های فارسی زبان خارج از کشور ، وزارت ارشاد در ماههای گذشته درخصوص این دست گفتگوها و همکاری ها تذکرات جدی داده و بارها گوشزد کرده است که نباید این تعامل صورت بگیرد.
 

«من و تو» و معمای سالار عقیلی 


اما ماجرا از طرف بسیاری هم جور دیگری تعبیر می شود و عده ای هم معتقدند که سالار عقیلی عامدانه و با آگاهی کامل ، روی صندلی «من و تو» نشسته است و قصد مهاجرت دائم به لندن را دارد. این جریان را می توان اینگونه بررسی کرد که سیاست ها و خطوط قرمز داخلی در قبال شبکه های ماهواره ای به حدی روشن و واضح است که نمی توان تصور کرد که این خواننده سنتی نسبت به آن آگاه نبوده و اشتباهی سهوی مرتکب شده است ، و از طرفی زمانی این خطای آشکار تکمیل می شود که عکس هایی از سالار عقیلی با مجریان زن این برنامه هم در فضای مجازی و رسانه ها منتشر می شود. 

هر چند صحبت های این خواننده در این برنامه حول برنامه کنسرت ها و تور لندن می گذرد ، اما پر واضح است که دو مجری برنامه با سوال های هدف دار قصد دارند از طرفی تاکید کنند که سالار عقیلی با رضایت تمام و حتی بلافاصله در ساعات ابتدایی رسیدن به لندن دعوت آنها را پذیرفته است و در ادامه هم درخصوص شرایط برگزاری کنسرت ها در ایران سوال می کنند که ظاهرا به پاسخ مورد نظرشان نمی رسند ، اما همین که سالار عقیلی را روی صندلی «من و تو» نشانده اند ، برای آنها به منزله یک موفقیت اساسی محسوب می شود.
 

«من و تو» و معمای سالار عقیلی


پس از انتشار این خبر در ایران واکنش ها نسبت به این اقدام عقیلی مثبت نبود و برخی از خوانندگان هم نسبت به این جریان واکنش نشان دادند و از طرفی دفتر موسیقی وزارت ارشاد در گفتگو با رسانه ها اعلام کرده است درباره حضور این خواننده موسیقی سنتی ایرانی در شبکه معاند پس از بازگشت به ایران توضیحات لازم اخذ شده و تصمیماتی گرفته خواهد شد و هنوز چیزی از این اظهار نظر نگذشته بود که در اولین اقدام رسمی نام عقیلی از سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر حذف شد.
 
حسین نوش‌آبادی سخنگوی ارشاد در این باره گفت: حرکت سالار عقیلی قابل توجیه و دفاع نیست ولی در حال بررسی هستیم.

همچنین مهدی وجدانی مدیر روابط عمومی معاونت هنری وزارت ارشاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت : تصمیم گیری درباره ادامه فعالیت سالار عقیلی در ایران منوط به بازگشت وی به کشور و ارائه گزارش درخصوص دلایل حضور وی در شبکه های ماهواره ای است و هنوز نمی توان موضع گیری رسمی داشت.

پیش از این قرار بود تا گروه موسیقی «وزیری» به سرپرستی کیوان ساکت و خوانندگی سالار عقیلی در تاریخ 23 بهمن روی صحنه برود ، اما سالار عقیلی خواننده این گروه در این اجرا غائب خواهد بود و کیوان ساکت از خواننده ای دیگر استفاده می کند.
 

«من و تو» و معمای سالار عقیلی


نام سالار عقیلی در حالی از جدول اجراهای جشنواره سی و یکم موسیقی فجر حذف شده است که ماه گذشته در نشست خبری گروه های حاضر در جشنواره حضور یافته، و بیان کرده بود: «وقتی دیدم تفکری پشت این دوره جشنواره است احساس کردم که جشنواره سی و یکم افتراقاتی با دوره‌های پیشینش دارد. احساس می‌کنم که جشنواره موسیقی فجر امسال حرفی برای گفتن داشته باشد.»

از طرفی هم تهیه کننده سریال «معمای شاه» در این باره اظهار داشته که هنوز ابلاغیه ای مبنی بر حذف صدای سالار عقیلی از تیتراژ این سریال تاریخی تلویزیون دریافت نکرده است. اما نکته جالب درباره سالار عقیلی و «معمای شاه» این است که این خواننده در مجموعه ای نقش داشته که قصد دارد چهره طاغوتی رژیم پهلوی را بیش از پیش نمایان کند و حالا در اقدامی متناقض روی صندلی برنامه و شبکه ای می نشیند که در پشت پرده با دست های عوامل سلطنت طلب دوره پهلوی حمایت می شوند و با روی باز و لبخندی به ظاهر دوستانه از او استقبال می کنند.

به هر حال باید منتظر ماند و دید پس از تصمیمات و بررسی های لازم «معمای سالار و حضور در شبکه معاند» به کجا ختم خواهد شد.

«من و تو» و معمای سالار عقیلی - باشگاه خبرنگاران جوان

www.yjc.ir › فرهنگی هنری › موسیقی و هنرهای تجسمی
۸ ساعت پیش - با حضور سوال برانگیز سالار عقیلی در شبکه «من و تو» مسئولان پاسخگویی درباره این اقدام را به بازگشت این خواننده موکول کردند.
۲ روز پیش - سالار عقیلی در من و تو، ادامه معمای شاه در ابهام. برخی رسانه‌ها گزارش داده‌اند که دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرده است، درباره حضور این ...


سالار عقیلی به شبکه من و تو رفت! - فرادید

faradeed.ir/fa/news/9682/سالار-عقیلی-به-شبکه-من-و-تو-رفت
۲ روز پیش - حضور غیرمترقبه سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش سریال معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای ...

«من و تو» و معمای سالار عقیلی - رز بلاگ

archives.rozblog.com/post/24/من-و-تو-و-معمای-سالار-عقیلی-.html
۲۷ دقیقه پیش - با حضور سوال برانگیز سالار عقیلی در شبکه «من و تو» مسئولان پاسخگویی درباره این اقدام را به بازگشت این خواننده موکول کردند. به گزارش حوزه…
۱ روز پیش - سالار عقیلی در من و تو، ادامه معمای شاه در ابهام ... در پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و گفتگو با شبکه ماهواره‌ای «من و تو»، یکی از نزدیکان وی در ...
۱ روز پیش - حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای ...

خواننده معمای شاه در شبکه من و تو! - خبرگزاری صدا و سیما

www.iribnews.ir/fa/news/1005113/خواننده-معمای-شاه-در-شبکه-من-و-تو
۱ روز پیش - خواننده معمای شاه در شبکه من و تو! سالار عقیلی در شبکه من و تو! در پی انتشار مصاحبه سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی، با شبکه ماهواره‌ای «من و ...

سالار عقیلی | ماجرای حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو ...

namnak.com/25925-نقشه-من-و-تو-برای-سالار-عقیلی.html
سالار عقیلی خواننده سریال معمای شاه که این روزها برای اجرای کنسرتش در لندن به سر میبرد در شبکه بهایی من و تو حضور پیدا کرد و بهت و تعجب همگان را برانگیخت.
۴ ساعت پیش - «من و تو» و معمای سالار عقیلی - باشگاه خبرنگاران جوان www.yjc.ir › فرهنگی هنری › موسیقی و هنرهای تجسمی Translate this page 3 hours ago - به ...

واکنش تهیه کننده‌ معمای شاه به حضور سالار عقیلی در شبکه‌ من ...

www.mashreghnews.ir/.../واکنش-تهیه-کننده‌-معمای-شاه-به-حضور-سالار-...
۱۱ ساعت پیش - واکنش تهیه کننده‌ معمای شاه به حضور سالار عقیلی در شبکه‌ من و تو. تهیه کننده «معمای شاه» تاکید کرد از حضور سالار عقیلی خواننده تیتراژ سریال در ...

ماجرای حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو +عکس - دانلود ...

libarshad1388.blogsky.com/.../ماجرای-حضور-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-...
۱ روز پیش - حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای ...

من و تو و معمای سالار عقیلی-باشگاه خبرنگاران|خبرپو

khabarpu.com/n.php?u=من-و-تو-و-معمای-سالار-عقیلی...
من و تو و معمای سالار عقیلی-باشگاه خبرنگاران|خبرپو, مرجع اخبار و نيازهای اینترنتی.

«من و تو» و معمای سالار عقیلی - پارست

www.parset.com/.../4003872_«man_o_to»_o_mamay_salar_aghily.html
۵ ساعت پیش - به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماجرا از یک خبر شروع شد ؛ سالار عقیلی در شبکه «من و تو» ، طبیعی است که این خبر ...

دانلود آهنگ سریال معمای شاه سالار عقیلی

ahangdoni.ir/music/14820_دانلو-آهنگ-سریال-معمای-شاه-سالار-عقیلی.html
معمای شاه سالار عقیلی. دانلود آهنگ سریال معمای شاه با صدای سالار عقیلی. متن آهنگ. ایران … اگر دل تو را شکستند تو را به بند کینه بستند چه عاشقانه بی‌نشانی

«من و تو» و معمای سالار عقیلی - تفریحی

tafrihy.net/post/6386-«من+و+تو»+و+معمای+سالار+عقیلی
۷ ساعت پیش - در پی انتشار مصاحبه سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی، با شبکه ماهوارهای من و 22 ساعت قبل سالار عقیلی در من و تو، ادامه معمای شاه در ابهام در پی ...

سالار عقیلی در شبکه ماهواره ای من و تو +عکس - آفتاب جنوب

www.aftabejonoob.ir/.../سالار-عقیلی-در-شبکه-ماهواره-ای-من-و-تو-عکس
۱۸ ساعت پیش - سالار عقیلی خواننده تیتراژ سریال پر حاشیه و جنجالی معمای شاه در اقدامی عجیب و پر بحت در شبکه ی من و تو حضور یافت و سخنانی را ایراد کرد !

نقشه شبکه ضد ایرانی من و تو برای سالار عقیلی + عکس

pop-music.biz/2016/01/.../نقشه-شبکه-ضد-ایرانی-من-و-تو-برای-سالار-...
۱ روز پیش - ۱۶ دقیقه پیش – سالار عقیلی خواننده سریال معمای شاه که این روزها برای اجرای کنسرتش در لندن به سر میبرد در شبکه بهایی من و تو حضور پیدا کرد و ...

ماجرای حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو - Bartarinha.IR ...

www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار فرهنگی
۱ روز پیش - حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای ...

دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی سریال معمای شاه از سالار عقیلی

next1.ir/دانلود-آهنگ-تیتراژ-ابتدایی-سریال-معما/
دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی سریال معمای شاه از سالار عقیلی ... دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی با نام معمای شاه ... ایران اگر دله تو را شکستند تورا به بند کینه بستند.
۱۳ ساعت پیش - حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای .

مصاحبه سالار عقیلی با شبکه من و تو manoto + عکس :: آونگ ...

avangha.blog.ir/.../مصاحبه%20سالار%20عقیلی%20با%20شبکه%20من...
۲ ساعت پیش - حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای .

سالار عقیلی در من و تو، ادامه معمای شاه در ابهام - آکا

www.akairan.com/havades-akhbar/.../news20161240142467170.html
۲ روز پیش - آکاایران حضور غیرمترقبه سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه های شبکه ماهواره ای من و تو، ادامه پخش سریال معمای شاه در هفته های پیش ...

سالار عقیلی در من و تو، ادامه معمای شاه در ابهام - پایگاه خبری ...

namayande.com/news/.../سالار-عقیلی-در-من-و-تو-ادامه-معمای-شاه-در-ابهام
۱ روز پیش - سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی ایران که پیش از این موسیقی سریال معمای شاه را خوانده، پیش از برگزاری کنسرت خود در لندن به استودیو من‌وتو ...

آهنگ تیتراژ ابتدایی و پایانی سریال معمای شاه با صدای سالار ...

www.shirazsong.org › موزیک ایرانی › تیتراژ سریال
دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی و پایانی سریال معمای شاه با صدای سالار عقیلی دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی و ... ایران، فدای اشک و خنده تو ... ایران، اگر دل تو را شکستند
۱ روز پیش - گروه هنري: تابناک نوشت: حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه ...

دانلود تیتراژ ابتدایی سریال معمای شاه با صدای سالار عقیلی

titrazh.net/دانلود-تیتراژ-ابتدایی-سریال-معمای-شاه/
( تیتراژ آغازین سریال معمای شاه محصول فاخر شبکه ۱ سیما ). Salar Aghili - Moammaye Shah. متن آهنگ معمای شاه با صدای سالار عقیلی : ایران … فدای اشک و خنده تو

سالار عقیلی در شبکه من و تو/عکس - صنعت ما

sanatema.ir/fa/news/500/سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-توعکس
۱۵ ساعت پیش - حضور غیرمترقبه سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش سریال معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای ...

طلوع خوزستان- ماجرای حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو

toloo-khz.ir/1394/11/04/ماجرای-حضور-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو/
۱ روز پیش - حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای ...
۷ ساعت پیش - بعد از حضور سالار عقیلی در شبکه منو تو، انتشار اخبار ضد و نقیض ... پایانی سریال «معمای شاه» مطرح شد اما علی لدنی، تهیه‌کننده سریال معمای شاه از ...

دمادم | عکس جنجالی سالار عقیلی با کارمندان شبکه من و تو

damadam.ir/.../اخبار...سالار-عقیلی-با-کارمندان...من-و-تو/id/1614956
۱۹ ساعت پیش - سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی ایران که پیش از این موسیقی سریال معمای شاه را خوانده، پیش از برگزاری کنسرت خود در لندن به استودیو من وتو ...

گذارنیوز | سالار عقیلی در شبکه من و تو چه گفت؟ - گذارنیوز

gozarnews.ir/سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو-چه-گفت؟/
۱ روز پیش - حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای ...

سالار عقیلی در من و تو، ادامه معمای شاه در ابهام

https://hodana.ir/fa/news/.../سالار-عقیلی-در-من-و-تو-ادامه-معمای-شاه-در-ابه...
۱ روز پیش - حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش روی، در ...
۱ روز پیش - جنجال حضور سالار عقیلی در شبکه ماهواره ای من و تو سالار عقیلی خواننده تیتراژ سریال پر حاشیه و جنجالی معمای شاه در اقدامی عجیب و پر بحت در ...

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام معمای شاه

nabzetaraneh.com › موزیک ها › سالار عقیلی
دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام معمای شاه با لینک مستقیم و پخش انلاین به همراه متن ... تیتراژ سریال معمای شاه با صدای سالار عقیلی. ... ایران، فدای اشک و خنده تو.
۱ روز پیش - حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای ...

دانلود آهنگ سالار عقیلی به نام معمای شاه - دانلود آهنگ جدید

nex1music.ir/دانلود-آهنگ-سالار-عقیلی-به-نام-معمای-شا/
دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام معمای شاهDownload New Song By Salar Aghili Called Moammaye ... اگه غرور ایرانی داری باید با شنیدن این اهنگ مو به تنت سیخ بشه ... به خاک خسته ی تو سوگند،،،،،،،،اگه پیش بیاد مطمئن باش مقابلت سجده میکنم.
۲۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آهنگ زیبای گلنار در معمای شاه با صدای زیبای سالار عقیلی . ... عاشق وفادار / گلنار گلنار ، کجایی که بی تو شد دل اسیر غم دیده، ام گهر بار / گلنار ...
آهنگ تیتراژ سریال معمای شاه با صدای سالار عقیلی. ترانه : افشین یداللهی , آهنگ : بابک زرین. تیتراژ معمای شاه. ایران … فدای اشک و خنده تو دل پر و تپنده تو

دانلود فیلم سالار عقیلی در شبکه من و تو | دانلود روزانه

dlroozane.ir/دانلود-فیلم-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو/
۲۱ ساعت پیش - دانلود فیلم حضور سالار عقیلی در برنامه من و تو پلاس ... تیتراژ سریال معمای شاه جدیدترین کار وی برای صدا و سیما می باشد که از شبکه اول سیما هر ...

سالار عقیلی در کنار مجریان برنامه من وتو | دانلود سریال 94

model2016-photo.ir/2016/.../سالار-عقیلی-در-کنار-مجریان-برنامه-من-وت...
۶ ساعت پیش - حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو دردسرساز شد! + ... - سیمرغ ... tafrihy.net/post/6386-«من+و+تو»+و+معمای+سالار+عقیلی. ۵۹ دقیقه پیش – + ...

سالار عقیلی به شبکه من و تو رفت! - زیتونی

zeytooni.com/1394/11/04/سالار-عقیلی-به-شبکه-من-و-تو-رفت/
۱ روز پیش - حضور غیرمترقبه سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش سریال معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای ...
دانلود آهنگ جديدسالار عقیلی با نام معمای شاه با متن آهنگ دانلود اهنگ تیتراژ پایانی سریال معمای شاه سالار ... ایران اگر دل تو را شکستند//تورا به بند کینه بستند.

کافه سینما - عکس‌های بعدی: سالار عقیلی، خواننده "معمای شاه ...

www.caffecinema.com/.../12186-خواننده-«معمای-شاه»-بعد-از-حضور-در-«م...
۲ روز پیش - عکس‌های بعدی: سالار عقیلی، خواننده "معمای شاه" بعد از حضور ساعاتی پیش در "من و تو، تصاویر یادگاری تازه‌اش را با اهالی این شبکه و مجری "بی بی ...

سالار عقیلی در شبکه من و تو - جی کی نیوز

jknews.ir/News/3632/سالار-عقيلي-در-شبكه-من-و-تو/
۹ ساعت پیش - سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی ایران که پیش از این موسیقی سریال معمای شاه را خوانده، پیش از برگزاری کنسرت خود در لندن به استودیو من‌وتو ...

سالار عقیلی هم در شبکه من و تو دیده شد ! / ماجرای مهاجرت سالار ...

tozibae.ir/2016/01/سالار-عقیلی-هم-در-شبکه-من-و-تو-دیده-شد-ما/
۱ روز پیش - حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش روی، در ...

آهنگ های سالار عقیلی - دانلود آهنگ جدید

nicmusic.org/category/آهنگ-های-سالار-عقیلی/
دانلود تمام آهنگ های سالار عقیلی بهمراه آلبوم ها و فول آلبوم آهنگ های سالار عقیلی و متن ترانه ها و موزیک ها جدید و قدیمی این خواننده. ... دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام معمای شاه با کیفیت بالا .... دانلود و متن آهنگ جدید سعید شهروز به نام با تو خونه.
۱ روز پیش - حضور غیرمترقبه سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش سریال معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای ...
۱ روز پیش - همای گیلان: حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش ...

«من و تو» و معمای سالار عقیلی+تصاویر | فيدگاه

feedgah.com/lastnews/160125/.../من-و-تو-و-معمای-سالار-عقیلی-تصاویر...
۴ ساعت پیش - «من و تو» و معمای سالار عقیلی+تصاویر با حضور سوال برانگیز سالار عقیلی در شبکه «من و تو» مسئولان پاسخگویی درباره این اقدام را به بازگشت ...

پایش نیوز | » سالار عقیلی در من و تو، ادامه معمای شاه در ابهام

payeshnews.net/134910/سالار-عقیلی-در-من-و-تو،-ادامه-معمای-شاه
۱ روز پیش - معمای شاه در ابهام" title="سالار عقیلی در من و تو، ادامه معمای شاه در ابهام" src="http://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1394/11/4/563563_780.jpg" ...

عکس سالار عقیلی در برنامه من و تو پلاس شبکه من و تو - تاپ ناز

www.topnaz.com › فرهنگ و هنر › اخبار هنرمندان
سالار عقیلی خواننده سنتی کشورمان دیشب در برنامه من و تو پلاس شبکه من و تو حضور ... سریال معمای شاه با صدای سالار عقیلی · دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی بنام مادر ...

سالار عقیلی به شبکه من و تو رفت! - عصر امید - خبر

asreomid.ir/سالار-عقیلی-به-شبکه-من-و-تو-رفت/
۲۰ ساعت پیش - حضور غیرمترقبه سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش سریال معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای ...

سالار عقیلی به شبکه من و تو رفت/ تصویر » 19دی آنلاین

19dey.com/.../86859-سالار_عقیلی_به_شبکه_من_و_تو_رفت__تصوی...
حضور غیرمترقبه سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش سریال معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای از ابهام قرار ...
دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام معمای شاه با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ Download New ... معمای شاه. Artist: Salar Aghili Music name: ... اگر دل تو را شکستند

سالار عقیلی به شبکه من و تو رفت! | 55 آنلاین

www.55online.ir/news/سالار-عقیلی-به-شبکه-من-و-تو-رفت
۱ روز پیش - حضور غیرمترقبه سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش سریال معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای ...

پایتخت - حضور خواننده تیتراژ معمای شاه در شبکه من و تو !

www.paytakhtpress.ir/fa/doc/.../حضور-خواننده-تیتراژ-معمای-شاه-شبکه
۲۳ ساعت پیش - حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای ...

سالار عقیلی در شبکه من و تو چه گفت؟ - تالار گفتگوی هم ...

forum.hammihan.com › ... › ترانه و موسیقی › اخبار دنیای موسیقی
3پست - ‏3 نویسنده
حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای از ابهام قرار ...

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام معمای شاه | آبان موزیک

www.abanmusic.org/دانلود-آهنگ-سالار-عقیلی-معمای-شاه/
دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام معمای شاه | دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت 128 و 320 + پخش آنلاین و متن آهنگ | دانلود آهنگ معمای شاه از سالار عقیلی. ... ایران … اگر دل تو را شکستند تو را به بند کینه بستند چه عاشقانه بی‌نشانی که پای درد تو ...
۱ روز پیش - اتحاد خبر: حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش ...

حضور و اظهارات سالار عقیلی در شبکه من و تو + تصویر ...

www.tirpress.ir/حضور-و-اظهارات-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و/382625
۱ روز پیش - حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای ...

دانلود آهنگ سالار عقیلی معمای شاه - دانلود آهنگ

www.popahang.ir › سبک های موزیک › دانلود آهنگ پاپ
کلام شد گلوله باران به خون کشیده شد خیابان. ولی کلام اخرین شد که جان من فدای ایران. دانلود آهنگ سالار عقیلی معمای شاه. تو ماندی زمانه نو شد خیال عاشقانه نو شد هزار دل ...
۱ روز پیش - انتشار تصویر سالارعقیلی خواننده رسمی و پرکار داخل کشور، که این روزها در تیتراژ سریال تلویزیونی "معمای شاه" هم حاضر است، در استودیوی شبکه ...
۱۰ ساعت پیش - اما مصاحبه سالار عقیلی با این شبكه ماهواره‌ای برای بسیاری به معنی ... تا شنیدن دلایل سالار عقیلی درباره حضور در شبكه تلویزیونی «من و تو» ...

سالار عقیلی به شبکه من و تو رفت! - تیتر امروز

www.titreemroz.ir/fa/news/7978/سالار-عقیلی-به-شبکه-من-و-تو-رفت
۱ روز پیش - ضور غیرمترقبه سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش سریال معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای از ...

کرج رسا – سالار عقیلی در من و تو، ادامه معمای شاه در ابهام

karajrasa.ir/سالار-عقیلی-در-من-و-تو،-ادامه-معمای-شاه/
۱ روز پیش - سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی ایران که پیش از این موسیقی سریال معمای شاه را خوانده، پیش از برگزاری کنسرت خود در لندن به استودیو من‌ و تو ...
۲ روز پیش - سالار عقیلی خواننده موسیقی سنتی در شبکه من و تو حضور یافت. ... صدای سالار عقیلی از «معمای شاه» حذف می شود!؟ واکنش وکیل بابک زنجانی به ...

سالار عقیلی در من و تو، ادامه معمای شاه در ابهام - آملی ها

www.amoliha.com/سالار%20عقیلی%20در%20من%20و%20تو،%20ادامه...
۱ روز پیش - به گزارش آملی ها، حضور غیرمترقبه سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش سریال معمای شاه در هفته‌های ...

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی معمای شاه

www.behmelody.ir/1394/08/دانلود-آهنگ-جدید-سالار-عقیلی-معمای-شاه/
۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - که پایه درد تو نشستند متن آهنگ جدید سالار عقیلی به نام معمای شاه کلام شد گلوله باران به خون کشیده شد خیابان ولی کلام آخر این شد که جانه من فدایه ...

سالار عقیلی به شبکه من و تو رفت! - شبکه خبری پچ پچ

pechpech.net/news/33832/سالار-عقیلی-به-شبکه-من-و-تو-رفت!
۱ روز پیش - حضور غیرمترقبه سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش سریال معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای ...

ماجرای حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو +عکس - زمان

www.zamannews.ir/.../68302-ماجرای-حضور-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-ت...
۱ روز پیش - حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای ...

ادامه شوک سالار عقیلی و "من و تو"

khabargozarisaba.ir/fa/news/11099/ادامه-شوک-سالار-عقیلی-و-من-و-تو
۱ روز پیش - "سالار عقیلی، خواننده "معمای شاه" بعد از حضور در برنامه "من و تو"، ساعاتی پیش تصاویر یادگاری تازه‌اش را با اهالی این شبکه و مجری "بی بی سی" ...

کد پیشواز همراه اول آهنگ معمای شاه از سالار عقیلی - پرشین نایس

persiannice.com/tag/کد-پیشواز-همراه-اول-آهنگ-معمای-شاه-از-سا/
دانلود آهنگ زیبای تیتراژ سریال معمای شاه از سالار عقیلی دانلود آهنگ تیتراژ سریال ... امیر یل ارجمند آهنگ سریال معمای شاه با سالار عقیلی, ایران اگر دله تو را شکستند ...
۴ ساعت پیش - «من و تو» و معمای سالار عقیلی. ... اولین پیامد حضور در شبکه من و تو،حذف سالار عقیلی از جشنواره موسیقی فجر. - پارسینه ...

حضور خواننده معمای شاه در کانال ممنوعه/ احتمال خداحافظی سالار ...

www.bornanews.ir/.../364658-حضور-خواننده-معمای-شاه-در-کانال-ممنوعه-اح...
۲ روز پیش - سالار عقیلی، هنرمند مطرح موسیقی کشور به کانال من و تو رفت.

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی معمای شاه

www.myeasymusic.ir/download-new-music-salar-aghili-moammaye-shah/
۱۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی معمای شاه تکست شعر ترانه "افشین یدالهی". موزیک و تنظیم ... که شوقه زنده ماندنه من به شادیه تو خورده پیوند. به شادیه تو ...

دانلود تیتراژ ابتدایی سریال معمای شاه با صدای سالار عقیلی

bamamusic.ir/دانلود-تیتراژ-سریال-معمای-شاه-با-صدای-س/
۱۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هم اکنون می توانید تیتراژ سریال معمای شاه با صدای سالار عقیلی را از اینجا بشنوید و دانلود کنید. متن ترانه… ایران … فدای اشک و خنده تو

دانلود آهنگ معمای شاه سالار عقیلی

pmp3.ir/دانلود-آهنگ-معمای-شاه-سالار-عقیلی/
۱۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود آهنگ جديدو بسيار زيباي سالار عقیلی به نام معمای شاه با لينک مستقيم و بالاترين ... ایران به خاک خسته ی تو سوگند به بغض خفته ی دماوند

اجتماعی » ماجرای حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو - اخبار

www.khabar.pichak.net/.../ماجرای_حضور_سالار_عقیلی_در_شبکه_من_و...
حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای از ابهام قرار ...

دانلود اهنگ گلنار باصدای سالار عقیلی معمای شاه - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=دانلود+اهنگ+گلنار+باصدای+سالار+عقیلی+معمای...
تابناک: حضور سالار عقيلي خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه های شبکه ماهواره ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معماي شاه در هفته های پیش رو در هاله ای از ابهام ...

متن آهنگ معمای شاه سالار عقیلی

diareranj.ir/song-lyrics/متن-آهنگ-معمای-شاه-سالار-عقیلی/
متن آهنگ معمای شاه سالار عقیلی ... ایران اگر دله تو را شکستند تورا به بند کینه بستند چه عاشقانه بی نشانی ... که شوقه زنده ماندنه من به شادیه تو خورده پیوند به شادیه ...
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای سالار عقیلی بنام معمای شاه با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320 - Download New Music By Salar Aghili Called Moammaie ...

عکس یادگاری سالار عقیلی با سالومه و بهزاد بلور در من و تو

https://www.webgardha.com/.../عکس-یادگاری-سالار-عقیلی-با-سالومه-و-...
۲۳ ساعت پیش - سـالـار عـقیلـی خوانـنـده تـیتـراژ سـریال پر حاشـیه و جـنجـالی مـعـمـای شـاه در اقدامی عجیب و پر بـحت در شبکـه ی من و تو حضور یافـت و سخنانی را ایراد ...

سالار عقیلی در شبکه ماهواره‌ای من و تو +عکس

www.sar3damusic.ir/.../سالار-عقیلی-در-شبکه-ماهوارهای-من-و-تو-عکس.ht...
۱ روز پیش - ۲ ساعت پیش - حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های .

دانلود تیتراژ معمای‌ شاه با صدای سالار عقیلی - نایس موزیک

www.nice-music.ir/دانلود-تیتراژ-معمای‌-شاه-صدای-سالار/
متن تیتراژ معمای‌ شاه با صدای سالار عقیلی. ایران … فدای اشک و خنده تو دل پر و تپنده تو فدای حسرت و امیدت رهایی رمنده تو رهایی رمنده تو. ایران … اگر دل تو را ...
با حضور سوال برانگیز سالار عقیلی در شبکه «من و تو» مسئولان پاسخگویی درباره این اقدام را به بازگشت این خواننده موکول کردند.

ماجرا حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو - مجله فارسی پرمگ

permag.ir › ... › اخبار رسانه و هنرمند › اخبار خوانندگان › خوانندگان داخلی
۲۱ ساعت پیش - ماجرا حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو - عکس های سالار عقیلی در شبکه ... شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های ...

ماجرای رفتن سالار عقیلی به شبکه من و تو+دانلود فیلم ...

1patogh.ir/11552/ماجرای-رفتن-سالار-عقیلی-به-شبکه-من-و-تو.html
۱ روز پیش - ماجرای رفتن سالار عقیلی به شبکه من و تو+دانلود فیلم مصاحبه آپارات ... سالار عقیلى در من و تو,شایعه رفتن سالار عقیلی,شایعه مهاجرت سالار عقیلی ...

واکنش تهیه کننده معمای شاه به حضور سالار عقیلی در شبکه من ...

www.nokteonline.com/.../واکنش-تهیه-کننده-معمای-شاه-به-حضور-سالار-...
۴ ساعت پیش - واکنش تهیه کننده معمای شاه به حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو. تهیه کننده «معمای شاه» تاکید کرد از حضور سالار عقیلی خواننده تیتراژ سریال در ...

آیا صدای سالار عقیلی از معمای شاه حذف می شود - 75 دانلود

www.75download.ir/tag/آیا-صدای-سالار-عقیلی-از-معمای-شاه-حذف-می-شود
دانلود کلیپ و فیلم و عکس از حضور سالار عقیلی در استودیوی شبکه من و تو منتشر شده است که هنوز دلیل حضور سالار عقیلی در من و تو مشخص نشده است. . برخی…,آیا ...

دانلود تیتراژ پایانی سریال معمای شاه با صدای سالار عقیلی ...

www.teh-dl.ir/8783/دانلود-تیتراژ-پایانی-سریال-معمای-شاه-ب.html
۱۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایران اگر دله تو را شکستند تورا به بند کینه بستند. جهت دانلود اهنگ ... دانلود آهنگ تیتراژ معمای شاه از سالار عقیلی با لینک مستقیم. Salar Aghili ...
۱ روز پیش - حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای ...

دانلود آهنگ تیتراژ سریال معمای شاه از سالار عقیلی با متن ...

20melody.net/2015/11/07/دانلود-آهنگ-تیتراژ-سریال-معمای-شاه-از-س/
۱۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود آهنگ جديد سالار عقیلی با نام تیتراژ معمای شاه با متن آهنگ اهنگ جديد سالار عقیلی تاريخ ... فدای حسرت و امیدت رهایی رمنده تو رهایی رمنده تو.

سالار عقیلی در شبکه من و تو چه گفت؟ - آژانس خبری ایران

irannewsagency.ir/سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو-چه-گفت؟-2/
۱ روز پیش - حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در هاله‌ای ...
۱۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی بنام معمای شاه. ... اگر دل تو را شکستند تو را به بند کینه بستند چه عاشقان ... که جان من فدای ایران تو ماندی و زمانه نو شد

تیتراژ ابتدایی «معمای شاه» با صدای سالار عقیلی - صبح هنر

sobhehonar.ir › موسیقی › دانلود موسیقی › تک آهنگ
۱۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود تیتراژ معمای شاه سالار عقیلی موسیقی تلویزیون سریال تاریخی آهنگ اول سریال معمای شاه زندگی محمدرضا پهلوی آهنگ ایران اگر دل تو را ...

«من و تو» و معمای سالار عقیلی | Yas Tools

yastools.ir/من-و-تو-و-معمای-سالار-عقیلی/
۸ ساعت پیش - با حضور سوال برانگیز سالار عقیلی در شبکه «من و تو» مسئولان پاسخگویی درباره این اقدام را به بازگشت این خواننده موکول کردند. منبع: خبرگزاری ...

دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی معمای شاه - دانلود آهنگ جدید new ...

new-song.ir/دانلود-آهنگ-جدید-سالار-عقیلی-معمای-شاه/
Salar-Aghili-Moammaye-Shah_آهنگ-سالار-عقیلی-معمای-شاه · دانلود آهنگ جدید سالار ... دانلود آهنگ معمای شاه سالار عقیلی ... که شوقه زنده ماندنه من به شادیه تو خورده پیوند.

«من و تو» و معمای سالار عقیلی | News File

newsfile.ir/news/«من+و+تو»+و+معمای+سالار+عقیلی
با حضور سوال برانگیز سالار عقیلی در شبکه «من و تو» مسئولان پاسخگویی درباره این اقدام را به بازگشت این خواننده موکول کردند.
۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - متن آهنگ جدید سالار عقیلی بنام معمای شاه ♢. ایران فدایه اشکو خنده ی تو. دله پرو تپنده ی تو. فدایه حسرتو امیدت. رهاییه رمنده ی تو , رهاییه رمنده ی تو.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 210
  • باردید دیروز : 323
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 3,019
  • بازدید ماه : 4,853
  • بازدید سال : 38,960
  • بازدید کلی : 321,004
  • محصولات
    http://shadkaam.zepo.ir/images/shop/img20849_vv_13941204-131333_.png

    قیمت : 5,000 تومان

    http://www.modiresite.com/wp-content/uploads/2014/10/Buy-Now-button-download.jpg

    http://shadkaam.zepo.ir/images/shop/img20849_kk_13941204-201235_.png

    قیمت : 9,900 تومان

    http://www.modiresite.com/wp-content/uploads/2014/10/Buy-Now-button-download.jpg

    http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/16/2862837_361.jpg

    قیمت : 3,500 تومان

    http://www.modiresite.com/wp-content/uploads/2014/10/Buy-Now-button-download.jpg

    http://shadkaam.zepo.ir/images/shop/img20849_zj_13941129-133251_.png

    قیمت : 5,000 تومان

    http://www.modiresite.com/wp-content/uploads/2014/10/Buy-Now-button-download.jpg

    محصولات