loading...
انجمن زبان|لورفته|جدید|استخدام|اگهی|جدید|فیلم|موزیک|تفریحی|دانولد|برنامه|بازیپاندرویید|ترفند|هک
admin بازدید : 208 جمعه 09 بهمن 1394 نظرات (0)

قریباً ۲٬۰۴۰٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۴۷ ثانیه) 

ترجمه: آيا پنداشتيد كه شما را بيهوده آفريده ايم و اينكه شما به سوى ما بازگردانيده ... یعنی غایت ما کجاست و چگونه حاصل می‌شود؟ ... (البته ممکن است نظر من درست نباشد) چرا که پرسشگر هدف خدا را پرسید و در مورد "هدف" قبل از انجام "عمل" فکر میشود .
رعايت تقوا در همه كارها مخصوصا حق الناس موجب رضايت و خشنودي خداوند است، اما چون تقوا ... زماني خداوند از شما رضايت دارد و از عملكرد شما خشنود ميگردد كه حب و بغضها و ...

بهترین نعمت خدا به بنده اش چیست؟ - آفتاب

www.aftabir.com/discussion/topic/.../بهترین-نعمت-خدا-به-بنده-اش-چیس...
۳ مرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - ولی به نظر شما بهترین و افضل ترین و سر آمد همه ای نعمتها که در راس قرار داره کدام نعمت است؟ در این مورد روایتی هم از معصوم اگر میدونید بیان کنید.

خدا چرا آفرید؟ هدف خدا از خلقت انسان و جهان چه بود؟ | پرسمان ...

www.maaref.porsemani.ir/.../خدا-چرا-آفرید؟-هدف-خدا-از-خلقت-انسان-و-جهان...
1ـ اين كه خدا به عنوان خالق و فاعل عالم و انسان چه هدفي از خلقت خود داشته است ؟ ... حال اگر كسي از ما بپرسد كه شما چرا مي بينيد يا مي شنويد؟ ... چنین موجودی اگر زنده و از نظر ظاهری شبیه انسان باشد ، تنها یک شبه انسان است . ..... «فَكَيْفَ إِذا جِئْنا مِنْ كُلِّ أُمَّةٍ بِشَهيدٍ وَ جِئْنا بِكَ عَلى هؤُلاءِ شَهيدا حالِ آنها چگونه است آن روزى كه از هر امّتى، شاهد و گواهى ...

خدا را بهتر بشناسیم (قسمت اول) | گروه تحقیقاتی عباس منش

abasmanesh.com › مقالات › دانلود رایگان
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصور شما از خداوند چگونه است؟ ..... انشاء الله چه حاجت است وقتی که رفته بود یه مرد اومده بود و اونو دزدیده بود حالا من موندم انشا الله رو بکار ببریم یا نه.

تفاوت ان شاء الله و انشاالله

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=115464
۲۰ بهمن ۱۳۸۸ ه‍.ش. - از بین این الفاظ (ان شاء الله) در بعضي اوقات انشاء الله نوشته مي شود, با كمي ... و شما ( اولیای حق ) چیزی جز آنچه خدا بخواهد نمی خواهید ( و كار را به او تفویض ... یكون فیه استثناء فاستثنوا فیه» شما چگونه امیدوار بودید كه این نامه (یا این كار) به ... من با نظر هموطنی که فرمودند بهتر است به فارسی بیان کنیم بیشتر موافقم ...
۸ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بايد ديد كه هدف خداوند از آفرينش همه موجودات چيست تا آن گاه فلسفه آفرينش انسان و هدف اصلي آن براي ما روشن گردد. ... ای که خداوند در مسیر خلقت عالم در نظر گرفته، تکامل انسان و رسیدن او به ..... مثلا شما چگونه مغزتان را فرمت می کنید؟

عشق فقط خدا

deniz.blog.ir/
طَویلا http://donbaler.com/i/icons/s43.gif. ۵۰ نظر. ۰; ۰ ... چگونه مردم میتوانستند. در وسط دریاها و صحراهای خشک زمین ... به جلو حرکت کنید. تا خدا ده قدم به شما نزدیک شود. ... خدایا ترحم کن به این بنده ذلیلت که زبانش کند و عملش اندک است و بر او بوسیله ...

ثبت نام مدافعان حرم :: مدافعان حرم

modafeon.blog.ir/page/sabt-name-modafean-haram
۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - باسلام سوال بنده اینه که خدا قسمت کردو رفتیم حرم به عنوان مدافع،آیا ماندن در حرم مدت زمان مشخصی داره؟ .... شما وقتی به عضویت درامدید تحت نظر مسئولان مدافعان حرم هستید ..... خدای من گواه است که چطور این پا و اون پا میکنم برای ملحق شدن به مدافعان .... انشاء الله توسط مدافعین پذیرفته میشیم حال اگه پذیرفته نشدیم ...
۱ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - حضرت امیر (ع) می‌گویند شما را دعوت می‌کنم به ترس از خدا و نظم در امور. .... به نظر من دورهم نشینی اصلا چیز بدی نیست(اما در این مطلب به بدی از آن یاد شده است) همان سله .... خورده نشون می ده وضع ایران چگونه است همیشه همینه بوده و خواهد بود.

مطمئن‌ترین و نزدیک‌ترین راه برای اجابت دعا - موعود

www.mouood.org/.../1801-مطمئن‌ترين-و-نزديك‌ترين-راه-براي-اجابت-دع...
۲۷ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - همۀ امامان کشتی نجاتند؛ لیکن کشتی امام حسین(ع) سریع‌تر است. ... برآورده شدن حاجتی به برکت زیارت عاشورا معرفی می‌کند که به نظر ایشان محال عادی بوده است. .... امام صادق(ع) به عجله نکردن در اجابت دعا · شب قدر چگونه دعا کنیم "آیت الله بهجت" ..... شما رو به خدا به همین ماه محرم قسم میدم برام دعا کنید. ..... سلام دوستان انشا.

گناهان کبیره (اسلام) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/گناهان_کبیره_(اسلام)
شرک به خدا: بزرگترین گناه کبیره شرک به خداست و مشرک محروم از بهشت است چنان که می‌فرماید: ... و می‌گفت هلاک شد آن که به رای خود فتوی می‌دهد و خود را در فضیلت و علم برابر شما می‌داند. فهرست گناهان کبیره از نظر سید عبدالحسین دستغیب[ویرایش].

نقد قرآن - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/نقد_قرآن
پرستش یک خدا یا یک خدای دیگر: به محمد دستور می‌دهد که به ناباوران بگوید، شما چیزی را .... ابن وراق در اینباره می‌گوید: می‌بینیم که تئوری نسخ آیه، چگونه دانشمندان و ... سید محمد جواد غروی در کتاب آدم از نظر قرآن معتقد است که نسخ در آیات کتاب خدا ...

جهان نيوز - "انشاءالله" یا "ان شاءالله"؟

jahannews.com/fa/doc/gallery/318470/1/انشاءالله-یا-ان-شاءالله
۱۸ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - افرینش از ماده نشا است و شیوه خواندن و اعرابش نیز با ان شا الله فرق دارد .... نکته دیگر اینکه انشاء الله (به معنای ایجاد خدا) و ان شاء الله (به معنای اگر ... اگه هم طبق نظر شما بگیم معناش این میشه که ما خدا رو ایجاد کردیم، "انشاء" یک مصدره و نمی تونه معنای فعل بده. ... خداوند رابطه اش با افرادی که دائما گناه می کنند چگونه است؟

خدا کیست ؟ چیست؟ کجاست ؟ - آکا - آکاایران

www.akairan.com/koodak/tarbiat1/khodakist.html
۲۵ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پس به شناخت مراحل رشد روحی کودک و چند راهنمایی که چگونه با آنها از خدا حرف بزنیم نیاز داریم: یک تا سه ... شما می توانید با کودکان شش تا ده ساله درباره ی ارتباطشان با خدا حرف بزنید. به این ترتیب که .... به نظر شما مقصر کیست؟
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خداوند بر خود عهد نموده که هر کسی مست کننده ای را بنوشد، از «طینه الخبال» او را بیاشامد. گفتند: ای رسول ... به نظر شما این نوشته چه امتیازی می گیرد .

فقط خدا

www.ali20ali.blogfa.com/
كودكي كه آماده تولد بود، نزد خدا رفت و پرسيد : مي گويند فردا شما مرا به زمين ... داشت : فرشته ات دستهايت را در كنار هم قرار خواهد داد و به تو ياد مي دهد كه چگونه دعا كني. .... امام علی (ع) : از امام (ع) سوال شد به نظر شما گناه شرابخواری بیشتر است یا گناه زنا و دزدی ؟ ..... و قبلا هم معتقد باشد که با این کار درمان میشود به راستی درمان میشود انشاء الله.
چگونه از ياران اما. .... من خود متاسفانه با ين بيماري روبرو بودم ولي به ياري خدا ونظر صلوات و نماز و .... به نظر شما ممكن است به خاطر اين كار به پردم اسيبي رسيده باشد؟
شما باید نشان دهید چگونه می‌فهمید خدا با شما سخن گفته است؟ ... در آن گفتگو مدعاهای متعددی آمده که نظر صریح من دربارۀ هر کدام از آن‌ها در نوشته‌های پیشین من بیان شده و ...

مشروعيت ازدواج موقت در كتاب هاي اهل سنت

www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=93
۱۹ اسفند ۱۳۸۶ ه‍.ش. - آيا شما قبول مي کنيد که کسي با خواهر يا مادر شما متعه کند. 1 - گفتگو ..... سوال کرد که چگونه و حال آنکه عمر از سخت گير ترين مردمان در مورد متعه بود . گفت چون .... جابر نظر به حليت متعه را در زمان رسول خدا از همه صحابه نقل کرده است .

سایت جماران - مصطفی ملکیان:از نظر عارفان خداوند اصل ما است ...

www.jamaran.ir/.../مصطفی_ملکیان_از_نظر_عارفان_خداوند_اصل_ما_اس...
۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مصطفی ملکیان:از نظر عارفان خداوند اصل ما است/عشق نزد مولوی معنای واضحی ندارد .... شاید شما اول بزرگی باشید که مثنوی را می فهمید. ... ما نمی دانیم که مولانا چگونه جدایی را مد نظر داشته است؛پس فعلا بهتر است به قطع حکم نکنیم و با ... متاسفانه چنین دقت هایی را نداشته اند؛ موضوع را می گیرند و درباره آن انشا می نویسند.
۷ شهریور ۱۳۸۹ ه‍.ش. - -خانم ببخشید خیلی گرسنه هستم خیلی، شما می توانید به من کمک کنید. .... سؤال: چگونه در تمامی كارها و عبادات، اخلاص را فراموش نكنیم؟ ... منظور از علائم حتمی آن است كه تقدیر قطعی خدا به وقوع آن تعلق گرفته، و .... انقلاب جهانی مد نظر او همان ظهور مهدی است که در آخرالزمان اتفاق می‌افتد و عدالت و سعادت را به جهان هدیه می‌کند.

چگونه خدا را به بچه ها بشناسانیم؟ - پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت

www.hawzah.net/fa/Magazine/View/.../چگونه-خدا-را-به-بچه-ها-بشناسانی...
دیدار آشنا - اردیبهشت 1381، شماره 23 - چگونه خدا را به بچه ها بشناسانیم؟ ... ممکن است این پرسش ها برای هر پدر و مادری بسیار مهم و دشوار باشند. ... در ضمن شما باید این مفهوم بنیادی را به کودکان یاد دهید که ایزد توانا، بخشنده و مهربان ... و مهم را در نظر بگیرند که باید کودکانشان را راهنمایی کنند تا آنان به خداوند اعتماد کرده و به او رو کنند.».
گاهی هم خداوند راه را به شما می‌گوید ولی خیلی پیچیده است و باز هم باید تقاضا و تمنا کنیم تا این پیچیدگی را بفهمیم. در هر کدام از ... ان‌شاء الله خداوند ما را اهل فهم هدایت‌های خصوصی قرار دهد. خیلی از ... این ظرافت امر هدایت را هم باید در نظر بگیرید. اگر تمنا ...

خدا چیست؟ آیا کوانتوم وجود خدا را اثبات می کند؟!... - دیپ لوک

www.deeplook.ir/خدا-چیست؟-آیا-کوانتوم-وجود-خدا-را-اثبا-2/
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اثبات وجود خداوند در تاریخ علم، بحث های زیادی را به وجود آورده است. ... اگر از نظر شما این مطلب، مفید بود، آنرا با دیگران به اشتراک بگذارید اشتراک ...

از جانب خدا نبودن قرآن تفکر جاهلی است - خبرگزاری مهر

www.mehrnews.com/.../وحيانی-بودن-مانع-فهم-نيست-از-جانب-خدا-نبودن-...
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آیت الله سبحانی در پاسخ به شبهه از جانب خدا نبودن قرآن گفت: خداوند توانا است ... این شبهه که قرآن سخن پیامبر است نه کلام خدا پرداخته است که از نظر می گذرد؛. *جناب استاد! اخيراً در برخی از سايت ها مقاله ای تحت عنوان «چگونه مبانی کلامی و فقهی فرو ريخته اند» منتشر شده است. ... نقدهای شما به این پیش فرض ها چیست؟
۱۱ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ... شما نشان دهد؟ بدون هیچ حکم و اجباری مبنی بر اینکه، "شما باید ایمان داشته باشید،" در این. ... در اینجا چند دلیل برای اثبات وجود خداوند ارائه شده است… ۱٫ آیا خدا وجود .... چگونه این برنامه اطلاعاتی در هر سلول انسان وجود دارد؟ باید گفت که ..... سلام خیلی خیلی ممنون از مطالبتون و خیلی تاثیر گذاره از نظر من و دمتون گرم واقعا.

88-12-05-خانم نیلچی زاده - سمت خدا - شبکه سه

samtekhoda.tv3.ir/index.php?option=com_content&view...
به عبارت دیگر ازدواج شما قطعاً زمینه خیر و برکت را برای شما فراهم کرده است ، اما ... همه اینها را ما از زیر چشم رد می کنیم و می گوییم که انشاء اله گناه حساب نمی شود . ... حالا شاید این نظر دختر است ، و داماد می خواهد به هر صورتی نظر مساعد خانواده دختر ... سوال - اگر ما فکر می کنیم که لقمه حرامی خورده ایم اثرات سوء آن را چگونه از بدن خارج کنیم ؟

نامه ای به خدا بنویسید. نعمت هایی را که به شما داده است به خاطر ...

www.asemankafinet.ir/.../نامه-ای-به-خدا-بنویسید--نعمت-هایی-را-که-به-ش...
... به خدا بنویسید. نعمت هایی را که به شما داده است به خاطر بیاورید و از او تشکر کنید. ... ديدم اگر مرگ نبود، چگونه به تو مي رسيديم و اگر اين گذرگاه را نداشتيم، چگونه تو را باور مي كرديم؟ ... به نظر شما امروزه برای کم کردن اصطکاک از چه راه هايی استفاده می کنند؟ ... مننون این نامه موضوع انشا من بود تو کلاس چهارم واقعا مچکرم دستت درد نکنه ...

: شهید مطهری و دیدگاه های تربیتی قرآن

www.mortezamotahari.com/fa/articleview.html?ArticleID=78753

قرآن مظهر رحمت و جلوه ربوبیت خداوند و کتاب شناخت و تربیت انسان است و به دلیل ..... خدا شما را از نیکی کردن و رعایت عدالت نسبت به کسانی که در اثر دین با شما پیکار ... آیا ندانستی که چگونه خدا کلمه پاکیزه را به درخت زیبایی تشبیه کرده است که ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 194
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 58,162
  • بازدید کلی : 340,206
  • محصولات
    http://shadkaam.zepo.ir/images/shop/img20849_vv_13941204-131333_.png

    قیمت : 5,000 تومان

    http://www.modiresite.com/wp-content/uploads/2014/10/Buy-Now-button-download.jpg

    http://shadkaam.zepo.ir/images/shop/img20849_kk_13941204-201235_.png

    قیمت : 9,900 تومان

    http://www.modiresite.com/wp-content/uploads/2014/10/Buy-Now-button-download.jpg

    http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/16/2862837_361.jpg

    قیمت : 3,500 تومان

    http://www.modiresite.com/wp-content/uploads/2014/10/Buy-Now-button-download.jpg

    http://shadkaam.zepo.ir/images/shop/img20849_zj_13941129-133251_.png

    قیمت : 5,000 تومان

    http://www.modiresite.com/wp-content/uploads/2014/10/Buy-Now-button-download.jpg

    محصولات