loading...
انجمن زبان|لورفته|جدید|استخدام|اگهی|جدید|فیلم|موزیک|تفریحی|دانولد|برنامه|بازیپاندرویید|ترفند|هک
admin بازدید : 287 شنبه 12 دی 1394 نظرات (0)

حادثه خونین گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد

حادثه گلپایگان ، سرقت مسلحانه

سردار اشتری جزییات دستگیری مجرمان حادثه گلپایگان را تشریح کرد و گفت: آنچه در گلپایگان و فولادشهر اتفاق افتاده، هیچ ارتباطی به الیگودرز ندارد و اصلا هم با داعش مرتبط نیست.

تاریخ انتشار : 12 دی 1393

بازدید : 9,469 نفر

صبح امروز سردار حسین اشتری در جمع خبرنگاران اصفهان با تبریک امامت حضرت ولیعصر (عج) اظهار کرد: دستگیری مجرمان حادثه گلپایگان با یک کار علمی و پلیسی دقیق به سرانجام رسید و شامگاه گذشته دو برادر سارق مسلح که سه نفر از ماموران و دو نفر از شهروندان را کشته بودند، به دام افتادند.
وی با بیان اینکه این دستگیری با کار و پیگیری شبانه‌روزی صورت گرفت، اظهار کرد: شامگاه روز گذشته در شهرستان فولادشهر اصفهان مخفیگاه متهمان متواری شناسایی و در ساعت 23 ماموران فرماندهی استان اصفهان با برنامه‌ریزی و اجرای یک طرح دقیق و بسیار هوشمندانه که توسط تیم‌های عملیاتی این پلیس انجام شد، به مخفیگاه وارد شدند که در این درگیری یک نفر از متهمان به هلاکت رسید و نفر دیگر که برادر او بود، دستگیر شد.
وی به کشفیات از این گروه سه نفره اشاره کرد و گفت: تعداد سه قبضه کلاشینکف، بیش از هزار فشنگ جنگی و سه قبضه نارنجک جنگی از این افراد کشف شده است.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: متهم دستگیر شده در تحقیقات صورت گرفته اقرار کرد که علاوه بر حادثه خمین و گلپایگان، 10 فقره سرقت مسلحانه توام با قتل طی سال‌های گذشته در اصفهان، زرین‌شهر، مبارکه، شهرکرد و لردگان داشته‌اند.
اشتری در تشریح فعالیت‌های این گروه از شش دی‌ماه تا به امروز گفت: بامداد شش دی‌ماه بود که ماموران ایست و بازرسی شهرستان خمین به خودرویی مشکوک و به آن فرمان ایست می‌دهند اما این خودرو علاوه بر آنکه نمی‌ایستد، به سمت ماموران تیراندازی به اطراف متواری می‌شوند.
وی اضافه کرد: سپس فرماندهی ناجای کل کشور استان‌های همجوار را آماده‌باش می‌کند و به دو استان اصفهان و مرکزی دستور اجرای طرح مهار را می‌دهد سپس متهمان وارد گلپایگان شده و با یک خودروی تیبا که متعلق به یک استاد دانشگاه بوده را دزدیده و از گلپایگان خارج می‌شوند. در همین حین جانشین فرماندهی گلپایگان که در شهر حضور داشتند متوجه این موضوع شده و خودرو را تحت تعقیب قرار می‌دهند، اما به دلیل اینکه نیروی انتظامی در هر مکانی نمی‌تواند تیراندازی کند، ماموران ما در شهرستان گلپایگان مجبور می‌شود که در مکانی مناسب تیراندازی کنند که در همین گیر و دار یک نفر از گروه باند مخوف و سه نفر از ماموران ما به شهادت می‌رسند. سپس آنها به فولادشهر اصفهان متواری شده که نیروهای ویژه نیروی انتظامی استان اصفهان با یک عملیات ویژه که مانند یک جنگ کوچک است، درگیری را شروع می‌کنند. در این درگیری یک نفر کشته و یک نفر از این باند، سالم دستگیر می‌شوند.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به مجرمان کل کشور گفت: کسانی که خلاف قانون عمل می‌کنند و می‌خواهند امنیت و نظم کشور را به چالش بکشند، عاقبتی جز دستگیری و کشته شدن ندارند و آنچه که در اصفهان اتفاق افتاده است، با موضوع خمین ارتباطی نداشته و به موضوع الیگودرز نیز هیچ‌گونه ربطی ندارد بلکه هر یک از این موضوعات به صورت جداگانه اتفاق افتاده است.
اشتری درخصوص آخرین وضعیت نیروی انتظامی برای مقابله با چنین باندهایی گفت: راهبرد نیروی انتظامی این است که نیروهایی چابک، زبده و حرفه‌ای تربیت کند و روزانه تعداد زیادی مجرم دستگیر می‌کنیم. بیشتر این اقدامات پیش‌دستانه است و قبل از وقوع جرم انجام می‌گیرد.
وی ادامه داد: آمادگی نیروی انتظامی ایران، خوب است اما هنوز با ایده‌آل‌ها فاصله دارد و باید تجهیزاتمان را هر روز به روزتر کنیم، اما یک نکته قابل اشاره است که شرایط نیروی انتظامی در هر استان و آمادگی نیروها بستگی به شرایط همان استان دارد، برای مثال استان‌هایی که شرارت بالایی دارند، نیروهای زبده و چابک‌تری نسبت به استانی که از امنیت بالاتری برخوردار است، وجود دارد.
وی تاکید کرد: آنچه که تا به امروز در سال جاری اتفاق افتاده و تمام نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند، وضعیت امنیتی در کشور و احساس امنیت در میان مردم وضعیت خوبی دارد و در اصفهان نیز با توجه به اقداماتی که انجام می‌گیرد وضعیت بسیار مناسب‌تر است.
اشتری به تعداد شهدای خود در سال جاری اشاره کرد و گفت: در حال حاضر آماری از شهدای نیروی انتظامی در دست من وجود ندارد اما آنچه که من می‌دانم، اکثر شهدای نیروی انتظامی اغلب به دلیل درگیری با قاچاقچیان موادمخدر شهید می‌شوند و استان‌های شرقی ما نیز بیشتر درگیر قاچاقچیان موادمخدر می‌شوند اما باید در کل گفت با توجه به وضعیت منطقه و کشورهای اطراف، آنچه که در ایران اتفاق می‌افتد، نشان می‌دهد که یک امنیت خوبی و حتی بسیار خوب در کشور وجود دارد.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی درخصوص مرزهای کشور گفت: مرزهای کشور امروز در بالاترین امنیت خود قرار دارد و هیچ‌کس نمی‌تواند مرزهای ایران را به خطر بیندازد، اما آنچه که ما آمار می‌دهیم به دلیل این است که سعی کرده‌ایم با مردم و رسانه‌ها صادقانه عمل کنیم؛ البته ممکن است در جایی اطلاعی ندهیم تا مجرمان از دستمان فرار نکنند اما اگر در برابر خبرنگاران قرار گرفتیم و راجع به موضوعی صحبت کردیم، قطعا چیزی را کتمان نخواهیم کرد و آن را به صورت شفاف به همه توضیح می‌دهیم.
وی درخصوص همکاری ارگان‌ها و دستگاه‌های دیگر کشور گفت: همه دستگاه‌های با نیروی انتظامی به خصوص دستگاه قضایی هماهنگ هستند اما باید گفت که هرکه به هر اندازه‌ای که می‌تواند باید کمک کند اما دستگاهی نباید در کار نیروی انتظامی کارشکنی کند بلکه باید همکاری‌ها را با ما بیشتر کند.
اشتری درخصوص اعتماد مردم به نیروی انتظامی گفت: ما به دنبال منافع خاصی نیستیم، وظیفه خود می‌دانیم که نظم و امنیت در کشور برقرار باشد و همین موضوع باعث شده که مردم به نیروی انتظامی اعتماد بالایی داشته باشند، اما آنچه برخی مواقع در کار ما اخلال ایجاد می کند، آن است که برخی می‌خواهند اصل موضوع را به حاشیه ببرند که این کار برای ناجا، چه خواسته و چه ناخواسته مشکل ایجاد می‌کند.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: باز هم تکرار می‌کنم، آنچه در گلپایگان و فولادشهر اتفاق افتاده است، هیچ ارتباطی به الیگودرز ندارد و اصلا هم با داعش مرتبط نیست.

حادثه خونین گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد

حادثه خونین گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد 4.5/5 31

منبع : ایسنا

حادثه خونین گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد - آباد سبز

www.abadsabz.ir/354/حادثه-خونین-گلپایگان-ارتباطی-به-داعش-ندارد/
حادثه خونین گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد. سردار اشتری جزییات دستگیری مجرمان حادثه گلپایگان را تشریح کرد و گفت: آنچه در گلپایگان و فولادشهر اتفاق ...


۳ دقیقه پیش - سردار اشتری جزییات دستگیری مجرمان حادثه گلپایگان را تشریح کرد و گفت: آنچه در گلپایگان و فولادشهر اتفاق افتاده، هیچ ارتباطی به الیگودرز ...

حادثه گلپایگان ارتباطی با داعش ندارد - پایگاه خبری لرسو

loreso.ir/.../ضاربان%20حادثه%20گلپايگان%20دستگير%20شدند%20/ات...
۱۴ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عبدالرضا آقاخاني با اشاره به دستگيري عاملان حادثه گلپايگان اظهار ... وي خاطرنشان کرد: بعد از حادثه خونين روز شنبه گلپايگان، پيگيري اين اتفاق به صورت ... است، هيچ ارتباطي به اليگودرز ندارد و اصلا هم با داعش مرتبط نيست.

حادثه خونین گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد - اخبار روز

nchse.ir/حادثه-خونین-گلپایگان-ارتباطی-به-داعش-ن/
سردار اشتری جزییات دستگیری مجرمان حادثه گلپایگان را تشریح کرد و گفت: آنچه در گلپایگان و فولادشهر اتفاق افتاده، هیچ ارتباطی به الیگودرز ندارد و اصلا هم با ...

برچسب ها - حادثه گلپایگان - فرارو

fararu.com/fa/tag/1/حادثه%20گلپایگان
فرمانده ناجا با اشاره به حادثه تلخ کهریزک وقوع این... حادثه را باعث بیداری ... اعلام جزئیات دادگاه عامل حادثه خونین گلپایگان ... حادثه گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد.

برچسب ها - گلپایگان - فرارو

fararu.com/fa/tag/2/گلپایگان
حادثه گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد ... حادثه خونین روز شنبه گلپایگان پیگیری این اتفاق به صورت. ... یکی از عاملان حادثه خونین و گلپایگان گفت این فرد.

دستگیری سارقان مسلح حادثه خونین گلپایگان ... - صاحب‌خبر

sahebkhabar.ir/.../دستگیری-سارقان-مسلح-حادثه-خونین-گلپایگان-همراه-...
۱۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اشتری: حادثه گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد ... دستگیری سارقان مسلح حادثه خونین گلپایگان همراه با کشف بیش از یک هزار عدد فشنگ، و سه قبضه ...

۵۹۸ - جزئیات پایان غائله خونین گلپایگان +عکس - صاحب‌خبر

sahebkhabar.ir/news/2895398/جزئیات-پایان-غائله-خونین-گلپایگان-عکس
۱۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... حادثه گلپايگان · اشتری: حادثه گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد ... جزئیات دستگیری پایان غائله شلیک‌های خونین در گلپایگان. وی توضیح داد: در ...

برچسب ها - حادثه گلپایگان

sedayiran.com/fa/tag/1/حادثه%20گلپایگان
ناجا: حادثه گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد. جانشین فرمانده نیروی ... جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت متهم دستگیر شده حادثه خونین... گلپایگان علاوه بر اقرار ...

برچسب ها - حادثه گلپایگان

www.fardanews.com/fa/tag/1/حادثه%20گلپایگان
صبح امروز عامل جنایت حادثه گلپایگان به دار مجازات آویخته... گلپایگان ... از نفر سوم حادثه گلپایگان ادامه دارد وی با بیان... متهمان این حادثه در ... اشتری:حادثه گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد ... عاملان حادثه خونین و گلپایگان اظهار داشت این فرد توسط.

اشتری: حادثه گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد/ جزئیات ...

news.kodoom.com/iran-society/...حادثه-گلپایگان-ارتباطی-به/.../1538257...
۱۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اشتری: حادثه گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد/ جزئیات دستگیری عوامل ... و بامداد امروز جمعه برای دستگیری سارقان حادثه خونین شنبه شب گذشته ...

روزنامه شهروند

shahrvand-newspaper.ir/Modules/News/PrintVer.aspx?News...
شهروند| فرار 6 روزه سارقان خشن گلپایگان با تله پلیسی به پایان رسید. عملیات ویژه ... حادثه خونین جاده‌های اصفهان از صبح روز شنبه ششم دی‌ماه آغاز شد. وقتی 3 سارق ...

اُاُجوو (OojoO) - حادثه گلپایگان

www.oojoo.ir/posts/حادثه%20گلپایگان
۱۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - الف - اشتری: حادثه گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد ... خبرگزاری آريا - پايان حادثه خونين گلپايگان؛ هلاکت و دستگيري فرجام عاملان ناامني. استاندار ...

برچسب ها - خمین - سایت خبری تحلیلی تابناك|اخبار ایران و ...

www.tabnak.ir/fa/mobile/tag/3/خمین
مسلحانه شهرستان های خمین و گلپایگان به ١٠فقره سرقت مسلحانه... و آنچه در ... حادثه گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد ... دستگیری یکی از عوامل حادثه خونین خمین.

گلپایگان – کرج رسا

karajrasa.ir/tag/گلپایگان/feed/
عامل جنایت حادثه گلپایگان به دار آویخته شد ... به گزارش کرج رسا، با قرائت حکم دادسرا عمومی و انقلاب اسلامی استان اصفهان ... حادثه گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد .... خبر دستگیری یکی از عاملان حادثه خونین و گلپایگان اظهار داشت: این فرد توسط ...

برچسب ها - گلپایگان - شهدای ایران

shohadayeiran.com/fa/tag/1/گلپایگان
حکم اعدام آخرین بازمانده حادثه خونین گلپایگان صبح امروز با... حکم اعدام آخرین مجرم حادثه خونین گلپایگان اجرا شد این. ... حادثه گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد.

برچسب ها - گلپایگان - هشت صبح

8sobh.ir/fa/tag/1/گلپایگان
حادثه گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد ... خاطرنشان کرد بعد از حادثه خونین روز شنبه گلپایگان پیگیری. ... عاملان حادثه خونین و گلپایگان اظهار داشت این فرد توسط.
۱ ساعت پیش - به گزارش خبرگزاری فارس، گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی تیم الوصل امارات که در هتل ... حادثه خونین گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد.

حادثه خونین گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد - بخند فان

nuza.bekhandfun.in/pbek3408_حادثه-خونین-گلپایگان-ارتباطی-به-داعش-...
حادثه خونین گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد - بخند فان در این باره نوشت: حادثه خونین ... نحوه جذب زنان ترک به داعش تصاویر و و خبر پو پویش اخرین اخبار ایران و.

بالاترین: با دستگیری و به هلاکت رسیدن سارقان گلپایگان ...

https://www.balatarin.com/permlink/2015/1/2/3766007
۱۲ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... رسیدن سارقان گلپایگان اشتری: حادثه گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد ... کرد که علاوه بر حادثه خمین و گلپایگان، 10 فقره سرقت مسلحانه توام با قتل طی ... ۳۸ جزئیات زد و خورد خونین پلیس و سارقان مسلح در گلپایگان / یکی از ...

Fars News Agency : انتظار مردم از دستگاه قضا؛ حکمی شبیه ...

www.farsnews.com/printable.php?nn=13931013000148
۱۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ه؛ حکمی شبیه حکم آریا و فاضل خداداد، پاسخ عربستان به نامه هسته‌ای ظریف و مذاکره پنج کشور اروپایی برای ... دستگیری و هلاکت عاملان حادثه خونین گلپایگان ... جانشین فرمانده نیروی انتظامی: حادثه گلپایگان ارتباطی با داعش ندارد.

ارتباطی داعش

4fun.hostik.ir/ارتباطی-داعش.html
ارتباطی داعش,ائتلاف نظامی علیه «حکومت اسلامی» به رهبری آمریکا، می‌گوید نیروهای در حال نبرد با شبه ... ... حادثه خونین گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد 4.5/5 30.

لحظه دستگیری عاملان حادثه خونین گلپایگان فیلم

lfc94.rozblog.com/.../سارق-مسلح-قاتلان-حادثه-گلپایگان-شناسایی-حواد...
۱۶ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانلود فیلم-کلیپ دستگیری عاملان حادثه خونین گلپایگان,لحظه دستگیری عاملان حادثه خونین ... اشتری: حادثه گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد ...

شامگاه امروز اتفاق افتاده

web.bloghaaa.xyz/+شامگاه+امروز+اتفاق+افتاده/
ارس پرس"شهرستان جلفا حادثه خونین گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد نماینده ولی‌فقیه در سپاه: اکثر علائم ظهور اتفاق افتاده … (شامگاه امروز اتفاق افتاده) ...

19 - آخاله اولين و بزرگترين سايت شهرستان گلپايگان

www.akhale.ir/show.php?page=news&start=360
حادثه گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد [12 دي 93] ... اصفهان در هفته‌ای که گذشت؛ شنبه خونین گلپایگان و حضور پرشور مردم در تشییع پیکر شهدای نیروی انتظامی

حادثه خونین گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد - سی ای سی نیوز

seeisee.ir/fa/news/202952/حادثه-خونین-گلپایگان-ارتباطی-به-داعش-ندارد-/
... خبر کد : 202952. حادثه خونین گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد. منبع خبر : بدون موضوع. چهارشنبه 24 دی 1393 - 15:48. موضوع : سبک زندگی. سرخط آخرین اخبار ...
۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... صحنه‌های واقعی از ... تصاویر واقعی .... آخرین جزئیات دادگاه عامل حادثه خونین گلپایگان + عکس . ..... حادثه گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد - فرارو.

ایسنا - تيراندازي

isna.ir/fa/tag/c0ee54be4418b3fb/تيراندازي
فرماندار ویژه دزفول از ادامه پیگیری حادثه تیراندازی به هیات عزاداری در دزفول و ... اشتری: حادثه گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد .... تیراندازی خونین در شیکاگو.

حادثه ی خونین در گلپایگان و سرقت از لرستان! - ارجا نیوز

arjanews.ir/حادثه-ی-خونین-در-گلپایگان-و-سرقت-از-لرست/
۸ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در گلپایگان را به سرقتی نسبت دادند که از الیگودرز شروع و در ... همجوار آن هیچ ارتباطی به استان لرستان و شهرستان الیگودرز ندارد، از این رو اخباری ...

حادثه - موسوعة اخبار العراق

hathalyoum.net/tags.php?tag=حادثه
06/26 | 7:13 ◅ حادثه هفتم تیر ریشه در تقابل جبهه علوی و اموی دارد خبرگزاری تسنیم .... 2015/01/02 ◅ اشتری:حادثه گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد پایگاه خبری تحلیلی ... 2015/01/01 ◅ دستگیری یکی از عوامل حادثه خونین خمین اخبار ایران و جهان ...

عاملان جنایت در گلپایگان هیچگونه ارتباطی با داعش ندارند ...

www.ghatreh.com/.../عاملان-جنایت-گلپایگان-هیچگونه-ارتباطی-داعش-ند...
۹ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عاملان جنایت در گلپایگان هیچگونه ارتباطی با داعش ندارند/ سارق به ... معمای جنایی در عمق دره100متری/آیا حادثه سقوط پیکان اتفاقی بوده؟ .... نخستین سالگرد شهدای حادثه خونین گلپایگان برگزار می شود ... مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان: سیستان و بلوچستان بالاترین نرخ ولادت و پایین ترین سن ازدواج دارد ...

آخرین جزئیات دادگاه عامل حادثه خونین گلپایگان - شبکه خبر

www.irinn.ir/.../آخرین%20جزئیات%20دادگاه%20عامل%20حادثه%20خونین...
۲۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دادستان اصفهان با اشاره به پرونده حادثه گلپایگان، درباره جزئیات آن گفت: ... پای داعش به دوبی باز شد ... موضوع موشکی ایران ارتباطی با برجام ندارد.

هوای ابری برای مامور اداره برق حادثه آفرید- تیتر24 - Titr24

www.titr24.com/News.aspx?NewsID=VLv8owk+EHTprEXbnzqZqg==
۱۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این حادثه به دلیل ابری بودن هوا و برگشت برق در مدار رخ داد. ... ملیکا زارعی (خاله شادونه) از حادثه خرمدره · حادثه خونین گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد ...
۱۲ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سردار حسین اشتری در جمع خبرنگاران اصفهان ... و تاکید کرد: حادثه گلپایگان هیچ ارتباطی با موضوع های خارج از مرزهای ایران ندارد و مرزهای کشورمان در امنیت کامل به سر می برند. ... دستگیری یکی از عوامل حادثه خونین گلپایگان و خمین .... داعش» برای مقابله با ایران از سوریه شروع کرد.
۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نسخه موبایل EN AR RSS ارتباط با ما درباره ما آرشیو عضویت .... نیروی انتظامی ‌در خصوص حادثه شهرستان‌های خمین و گلپایگان و به شهادت ... و یک نفر به شهادت رسید، مهاجمان پس از این اقدام خونین به سمت گلپایگان .... معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان افزود: عملیات پلیس برای دستگیری سارقان همچنان ادامه دارد و تا ...
۸ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مسعود بارزانی: اربیل با داعش معامله نفتی ندارد .... پنج نفر در درگیری با سارقان مسلح در گلپایگان به شهادت رسیدند ... اظهار کرد: از مجموع شهدای این حادثه سه نفر از ماموران نیروی انتظامی گلپایگان و دو نفر شهروند عادی هستند. ... مجروح و یک نفر به شهادت رسید، مهاجمان پس از این اقدام خونین به سمت گلپایگان متواری شدند.
داعش ایران را تهدید کرد ... بیانیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان به مناسبت روز پاسدار /همزمان با .... امام جمعه گلپایگان : اسرائیل مثل سگ زنجیری دارد زنجیر می جود که این توافق انجام نشود ... در این مدت قریب به دوسالی که بنده امام جمعه گلشهر بودم و ارتباط نزدیکی که با .... آخرین جنایتکار حادثه گلپایگان اعدام می‌شود +جزئیات.
۱۲ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جانشين فرمانده ناجا با گراميداشت ياد و خاطره شهداي حادثه گلپايگان به ... كه فرزندي در بغل دارد بااينكه احساس خطر مي كرده به سمت مجرمان تيراندازي ...

تعزیه؛پیشانی‌بند سربلندی شیعه در طول تاریخ/فریادی که ...

www.mehrnews.com/.../تعزیه-پیشانی-بند-سربلندی-شیعه-در-طول-تا...
۱۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی ادامه داد: در تعزیه پیامبر گرامی اسلام(ص) ایشان پیش از وفات حادثه کربلا ... از میان دو انگشت خویش حادثه خونین عاشورا به امام علی (ع) نشان می‌دهد و این حادثه برای مخاطبان بازآفرینی می‌شود. ... است که جدا از ارزش‌های موارد یادشده تعزیه ارتباطی با این مصیبت‌خوانی ندارد. ... کامرون مجوز پارلمان را برای حمله به داعش گرفت ...

خبرگزاری تسنیم - اجرای ۲ هزار کیلومتر عملیات برف‌روبی در ...

www.tasnimnews.com/.../اجرای-2-هزار-کیلومتر-عملیات-برف-روبی-در-م...
۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نخستین سالگرد شهدای حادثه خونین گلپایگان برگزار می‌شود. ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵: ... آمریکا هیچ علاقه‌ای به فروپاشی تشکیلات داعش ندارد · یوسفیان ملا ...

پاریس، پایتختی در خون - خبرگزاری بیان گلپایگان

bayan-news.ir/1394/08/27/پاریس،-پایتختی-در-خون-اسلام‌هراسی-به.html
۲۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پاریس، پایتختی در خون/ اسلام‌هراسی به قیمت خودزنی ... امنیتی فرانسه چگونه توانایی کنترل و جلوگیری از چنین حادثه تروریستی وسیعی را ... اگر فرانسه با کشورهای عرب حامی داعش ارتباط دارد و از داعش حمایت می‌کند،چرا داعش ... این حمله در مقیاس قتل عام، خونین ترین حمله در اروپا از زمان بمب گذاری مادرید شمرده می شود.

حادثه از خمین تا گلپایگان؛ سوژه‌ای مهم که روزنامه‌ها کمتر آن را ...

shafaqna.com/.../100429-حادثه-از-خمین-تا-گلپایگان؛-سوژه‌ای-مهم-که-رو...
۸ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تعقیب و گریزی کم سابقه از خمین تا گلپایگان و کشته شدنِ چندین نفر در ... اول به این حادثه پرداختند؛ روزنامه آرمان آن را «شب خونین گلپایگان» نامید و ... می‌آید و ارتباطی به موضوع خبر و تیتر هم ندارد، نوشته است: «هشدار شمخانی به مخالفان دولت». .... تاکید اولاند بر مشارکت ترکیه در جنگ علیه داعش و صلح با کردها.

جزئیات تجاوز به عنف در قزوین از زبان فرمانده نیروی انتظامی ...

model2016-photo.ir/.../جزئیات-تجاوز-به-عنف-در-قزوین-از-زبان-فرم/
۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جزئیات تجاوز به عنف در قزوین از زبان فرمانده نیروی انتظامی 9sobh.ir/. ... حادثه گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد – سایت خبری تحلیلی … .... جزئیات دقیق درگیری خونین بلوار عدل یاسوج و سرنوشت پرونده قتل دختر ۱۷ ساله …
۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در تیراندازی جنون آمیز سارقین مسلح به مأمورین ناجا ۵ نفر مجروح و ۵ نفر به شهادت رسیدند. ... در خصوص حادثه شهرستان های خمین و گلپایگان و به شهادت رسیدن 3 نفر ... یک نفر به شهادت رسید، مهاجمان پس از این اقدام خونین به سمت گلپایگان متواری شدند. ... موضوع موشکی ایران ارتباطی با برجام ندارد/ به آمریکا تذکر داده‌ایم.

دانلود کلیپ "فیلم " لحظه دستگیری عاملان حادثه گلپایگان ...

www.edalatgolestan.ir/.../11796-دانلود-کلیپ-فیلم-لحظه-دستگیری-عام...
دانلود کلیپ "فیلم " لحظه دستگیری عاملان حادثه گلپایگان. ... IMAGE جوابیه‌ علمی به شبهات سیاسی هاشمی درباره نظارت بر رهبری/ نظارت بر رهبری وجود دارد/وجود ندارد؟
ویستا - سریعترین موتور جستجوگر خبر فارسی - اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های فارسی زبان. ... من دارد اما ما وی را از لحاظ فنی قبول داشته و حتی در صورت نا‌کامی، به همکاری با و. ... مهمترین دروغ‌های سیاسی سال ۲۰۱۵ - از شادمانی روز ۱۱ سپتامبر تا ارتباط داعش با ..... حادثه برای خودروی داوران بازی ملوان - استقلال…

بایگانی حوادث - صفحه 10 از 20 - چشمه سار

cheshmehsar.ir/category/اجتماعی/حوادث/page/10
لحظه به لحظه با آخرین جرئیات حادثه شهرستان‌های خمین و گلپایگان ... شهادت جانشین فرمانده انتظامی گلپایگان در درگیری مسلحانه با سارقان/ ۳ شهید و ۷ زخمی در شب خونین گلپایگان ... حمله تروریستی پاریس پژواک حمایت های غرب از داعش بود ... حمایت ویژه ای از زنبورداران وجود ندارد/ به زنبورداری به چشم یک صنعت اشتغال زا نگاه شود.
۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در انتخاب و چینش خبرها هیچ دخالت انسانی وجود ندارد و تمامی فرآیندها توسط موتور هوشمند مدیریت می شوند. ... دستور وزیر کشور برای رسیدگی سریع به حادثه گلپایگان; بولتن نیوز - دوشنبه ۰۸ دی ۹۳ ... سرقت خونین مسلحانه با 5کشته و 5زخمی; ایرنا - یکشنبه ۰۷ دی ۹۳ ... داعش زنان را این طور می فروشد+تصاویر.
۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سوابق کاری و سطح ارتباطات معیار اصلی انتخاب شهردار جدید بود/نیروی ... شکوه فرهنگ: درگیری خونین گلپایگان از یک سرقت مسلحانه در الیگودرز آغاز ... کشته شدگان در این حادثه به پنج نفر رسیده و ۷ نفر از جمله گروگان مورد نظر زخمی ... اطلاعات استان اصفهان در تمامی مسیرهای منتهی به شهرستانهای این استان ادامه دارد.

علت مرگ ۴ زائر ایرانی در کربلا - صراط

www.seratnews.ir/fa/news/214436/علت-مرگ-۴-زائر-ایرانی-در-کربلا
۲۳ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - داعش زنان اسیر شده را . ... فوت این افراد ارتباطی با حوادث تروریستی ندارد و بر اثر بیماری‌ مانند سکته ... نظافتی از زائران ایرانی خواست برای ورود به کشور یکی از سه مرز مهران، شلمچه و چزابه ... 3 شهید و 7 زخمی در شب خونین گلپایگان.
۱۱ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش پایگاه خبری گرمه به نقل از خبرگزاری مهر: تعزیه این هنر بدون ... اصفهان مانند خوراسگان، نطنز، گلپایگان، خمینی‌شهر، خورزوق، دولت‌آباد، روستای ... نیز از میان دو انگشت خویش حادثه خونین عاشورا به امام علی (ع) نشان می‌دهد و این حادثه ... است که جدا از ارزش‌های موارد یادشده تعزیه ارتباطی با این مصیبت‌خوانی ندارد.

[PDF]تعقيب عامالن حادثه گلپاي گان با همه توان پليس

www.magiran.com/ppdf/nppdf/2825/p0282558290111.pdf
۱۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هزینه ای ندارد«. در واق ع، این نظریه .... گروه ش وك: قطعاً به ندرت كسي تا به حال با يك كرم كوچك درختي .... دستگیري عامان حادثه خونین گلپایگان است. .... فراس ت با بیان اینکه این اشرار هیچ گونه ارتباطی با گروه تروریستی داعش.

حادثه رانندگی در مسیر بیرجند به آرین شهر سه کشته برجای ...

feedgah.com/news/حادثه-رانندگی-در-مسیر-بیرجند-به-آرین-شهر/
حادثه رانندگی در مسیر بیرجند به آرین شهر سه کشته برجای گذاشت بیرجند- ایرنا- ... مصدوم خونین به بیمارستانی که در مجاورت محل حادثه بوده، قریب به نیم ساعت به .... روز 6 دی سال گذشته حادثه‌ای بسیار تلخ در شهرستان گلپایگان به وقوع پیوست و ..... با داعش و تروریست ها دارد “رمضان شریف” رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی ...

افشاي ياران شيطان: janvier 2015

efshayaranshitan.blogspot.com/2015_01_01_archive.html
۱۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سوال های جرم شناسی و روانشناسی بسیاری در این پرونده وجود دارد که با اعدام منصور بی پاسخ مانده اند. .... متهم دستگیر شده حادثه خونین گلپایگان علاوه بر اقرار به همکاری با دو ... سياووش جعفري پايان رژيم خميني، پايان بنيادگرايي و داعش درجهان ... استفاده از ارتباطات مدرن براي به نمايش گذاشتن وتبليغ همين احكام بر ...

دی ٩۳ - فردای لرستان

fardayelorestan.persianblog.ir/1393/10/
۳۰ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تیم ملی ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به مصاف امارات رفت و در .... برای پیوستن به داعش به سوریه سفر کرده بود، توانست از آنجا فرار کند. ..... ایران گفت: متهم دستگیر شده حادثه خونین گلپایگان علاوه بر اقرار به همکاری ... هیچ ارتباطی به استان لرستان و شهرستان الیگودرز ندارد، از این رو اخباری که ...
دانلود آهنگ جدید مهرشاد به نام زیر بارون. جمعه, دی ۱۱, ۱۳۹۴ ۱۶:۲۵ دیدگاه‌ها برای دانلود آهنگ جدید مهرشاد به نام زیر بارون بسته هستند. دانلود آهنگ جدید مهرشاد به نام زیر بارون.
برای کمیســیون فرقی ندارد که گروه چه کسی است یا وابسته. به کدام جریان ..... موضــوع بعدی جریان حوادث خونین گلپایگان بود. شــایعاتی ... شــدنش با جریــان داعش بــه آن گــروه ارتباط داده شــد. به نظر می رســید در روزهای ابتدایــی حادثه گلپایگان، برخی. مقامات برای امن ... ارتباط بهره مند شــویم تا جایی که رفــت و آمد مردم. بین ناجــا و قوه ...

هیچ ارتباطی به - سرگرمی

weblog.sargarmii.in/tsarg1660564_هیچ-ارتباطی-به
پاره ای از واژگان که در زبان فارسی وجود دارد و به اشتباه و یا عمدا عربی و یا بیگانه. ..... حادثه گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد جانشین فرمانده نیروی انتظامی جزییات ...

اعدام آخرين بازمانده حادثه گلپايگان تلنگری به اخلالگران ...

www.argnews.ir/اعدام-آخرين-بازمانده-حادثه-گلپايگان-ت/
۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اعدام آخرین بازمانده حادثه گلپایگان تلنگری به اخلالگران امنیت است ... درگیری خونین مسلحانه در شهرستان گلپایگان ۱۲ کشته و زخمی برجای گذاشت/ ...

تحلیل سیاسی و بررسی یک فرضیه: سردار سعید منتظرالمهدی ...

asranarshism.com/.../تحلیل-سیاسی-و-بررسی-یک-فرضیه-سردار-سعید...
۱۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اصابت ۶ گلوله به پای یک نفر نشان از حجم اتش سنگین مهاجمان دارد. ... سردار سعید منتظرالمهدی با اعلام خبر دستگیری یکی از عاملان حادثه خونین و گلپایگان اظهار داشت: این ... ارتباطی به درگیری مسلحانه در ۳ استان لرستان و مرکزی و اصفهان ندارد .... بهروز صفدری رکسانا تلارمی کوبانی نادر تیف فرزان الف داعش نظام ...

حادثه خونین در پاریس - نکستروب

weblog.nextrob.in/tnextr1549731_حادثه-خونین-در-پاریس
حادثه خونین گلپایگان ارتباطی به و پسر گستاخ ایران و پاریس صحنه یک ... عاملان حمله مسلحانه پاریس از نیروهای داعش در سوریه بودند اخباری درباره مشاهده .... از زبان دکتر علی شریعتی میشنویم بعد داستان غدیر است که پیغمبر در حالی که دارد برمی.

مجله اینترنتی فیس همدم » گلپايگان

news.facehamdam.ir/tag/گلپايگان/
۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... ايران، متهم دستگير شده حادثه خونين گلپايگان، علاوه بر اقرار صريح به همکاري ... اعتراف سارق حادثه گلپايگان به 10 فقره سرقت مسلحانه توام با قتل ... خبر صحت دارد و فردي که خلاف کار بوده دستگير شده اما تا کنون هيچگونه ارتباطي .... هيچ‌گونه ارتباطي با گروه تروريستي داعش ندارند، يادآور شد: با توجه به سوابق ...
۱۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جانشین فرمانده ناجا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه گلپایگان به ویژه ... در بغل دارد بااینکه احساس خطر می کرده به سمت مجرمان تیراندازی نمی کند و سعی می کند تا این مادر و فرزند را ازصحنه دور کند. ... داعش پس از سوریه و عراق به کجا خواهد رفت؟ ... و ملوان را از دست داد · یکی از عاملان روز خونین تهران نامزد خبرگان شد!

مدل مانتو حاشیه دار مشکی 2016 - نوش چت

nooshchat.net/2016/01/02/مدل-مانتو-حاشیه-دار-مشکی-2016/
۱۳ ساعت پیش - ... کرده ایم علاقه خانم ها به رنگ مشکی انکار ناپذیر است زیرا مانتو مشکی ... غم است به همین دلیل ما هم برای شما ایده رسانی کرده و مانتو های زیبایی را به ...

شهرداری و دانشگاه‌های اصفهان تفاهمنامه همکاری امضاء کردند

www.mojpress.ir/khabar/172908/شهرداری-و-دانشگاه‌های-اصفهان-تفاهمنا/
۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به‌نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری ... اصفهان نیاز به پروتز ندارد و برگزاری نشست‌های تخصصی و آموزش‌ها به معنای ... صدر در انتخابات مجلس دهم ثبت‌نام کرد · رادیو داعش خبرنگاران را به مرگ تهدید ... شهدای حادثه خونین گلپایگان برگزار می‌شود · مظلومی خطاب به بازیکنان: به ...

[PDF]دانلود فایل pdf روزنامه

www.farheekhtegan.ir/newspaper/pagepdf/4076
۱۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جنازه خونین. به پزشکی ... به بهانه میوه چینی پسران نوجوان را به باغ. گیالس می کشاند و آنها .... جانش ین فرمانده نیروی انتظامی جزئیات دس تگیری مجرمان حادثه گلپایگان را. تش ریح کرد و گفت: »آنچه در گلپایگان و فوالدشهر اتفاق افتاده، هیچ ارتباطی به. الیگودرز ندارد و اصال هم با داعش مرتبط نیست.« وی به ...

عکس های شخصی اینستاگرام ازاده زارعی بیوگرافی کامل - آری ...

nuza.arifun.in/tari29764_عکس-های-شخصی-اینستاگرام-ازاده-زارعی-بیو...
با نزدیک شدن به انتهای سال 2013 میلادی شبکه ی اجتماعی اینستاگرام برخی از محبوب ... 4 خودرو جدید سایپا در راه است · حادثه خونین گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد ...

۸ کشته، ۱۰ زخمی، ۱۲ مفقودی و آسیب به ۴۰ خودرو در پی وقوع ...

pakdashtiha.ir/۸-کشته،-۱۰-زخمی،-۱۲-مفقودی-و-آسیب-به-۴۰-خ/
۲۹ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پاکدشتی ها: وقوع سیل و رگبار شدید باران در ... وجود دارد، تصریح کرد: به همین سبب ۴ قلاده سگ جست‌وجوی نجات به محل حادثه اعزام ... در اثر وقوع این حادثه همچنین ارتباط راه‌های چند روستا در “بالاطالقان” قطع شد که .... درگیری خونین مسلحانه در گلپایگان ۱۲ کشته و زخمی برجای گذاشت/ شهادت ...

جشن‌های هفته وحدت در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود - شهیدخبر ...

www.shahidnews.com/.../-جشن‌های-هفته-وحدت-در-حرم-مطهر-رضوی-برگزا...
۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... ویژه برنامه‌هایی از سوی معاونت تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی ... 6 عضو داعش در حمله توپخانه ای عراق به هلاکت رسید ... نخستین سالگرد شهدای حادثه خونین گلپایگان برگزار می‌شود ... این شغل سن و سال ندارد ...

راه ارتباطی هشت روستای هشترود بازگشایی شد | هشترود نیوز

www.8roodnews.com/?tag=راه-ارتباطی-هشت-روستای-هشترود-بازگشای
هشترود نیوز ، یک روز بعد از حادثه تیراندازی اعلام شد که یکی از مظنونین از روی کارت ... کسی حق برهم زدن کنسرت مجاز را ندارد/ رفتار معترضان به. ... هشترود نیوز ، یک هفته بعد از حمله تروریستی گروه داعش به هفته نامه شارلی ...... جمعه خونین در بحرین ... هشترود نیوز – جانشین فرمانده ناجا با اشاره به دستگیری سارق حادثه گلپایگان و ...

درگیری خونین دو الاغ با یکدیگر + عکس - ساحل94

sahel94.ir/درگيري-خونين-دو-الاغ-با-يکديگر-عکس/
یکدیگر به شدت درگیر شده‌اند و یکی از آنها از ناحیه گردن دچار جراحت … .... درگیری خونین دو الاغ با یکدیگر + عکس داعش: به‌زودی «رم»را فتح می‌کنیم! … ۱۰ و ... درگیری خونین در گلپایگان درگیری خونین گلپایگان از یک سرقت مسلحانه در … .... ظاهراً قاتل و مقتول به دلیل ارتباطی که با یک خانم داشته‌اند با یکدیگر … ... یکدیگر دارد.

عذرخواهی سردار احمدی مقدم به خاطر حادثه کهریزک - زمان

www.zamannews.ir/.../14883-عذرخواهی-سردار-احمدی-مقدم-به-خاطر-حادثه-ک...
۱۴ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - جدیدترین تحولات میدانی سوریه /شکست داعش در حمص و فرار از حلب/ النصره در درعا ... عذرخواهی سردار احمدی مقدم به خاطر حادثه کهریزک ... نشست تخصصی فرماندهان و روسای پلیس پیشگیری گفت: سامانه جامع ارتباطات الکترونیکی که ... وی به حادثه گلپایگان اشاره کرد و افزود: اگر در حادثه گلپایگان ماموران جلیقه به تن ...

6 - عابس - میهن بلاگ

aabes.mihanblog.com/page/6
۱۴ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نجات‌الله ابراهیمیان .... و بار اثبات برعهده اوست؛ اما این موضوع چه ارتباطی دارد به اینکه به فردی .... روژوان تا آخرین قطره خون خود در مقابل گروه تروریستی داعش مقاومت کرد. ... معاون اجتماعی نیروی انتظامی به تسنیم خبر داد دستگیری یکی از عوامل حادثه خونین گلپایگان و ...

عکس نقاشی مسجد نبی - خبر روز

www.khabareruz.ir/search/?q=عکس+نقاشی+مسجد+نبی
مسجد جامع گلپایگان مسجد جامع گلپایگان که در سال508 و در دوره سلجوقیان ... این حادثه ارتباطی با حملات جمعه شب در پاریس که داعش آنرا به عهده گرفته است، دارد یا نه.

68 - دزفول امروز

www.deztoday.ir/?cat=957&paged=68
برخی رسانه ها با پخش گزینشی سخنانم، آن را توهین به مردم دزفول تعبیر کردند/ هیچ ... روز خونین زاریا؛ شهادت همسر، پسر و معاون شیخ زکزاکی/سرنوشت نامعلوم رهبر .... نماز دخترم در کانادا بالارفته است/کارهای پدربزرگم(امام) به من ربطی ندارد! ... متعلق به گروهک تجزیه طلب پان ترکیسم است، با هویت هدایت، ارتباطی تلفنی را با فردی از.

بیماریهای پوست - شمسه

salam98.ir/tag/بیماریهای-پوست/
جدايي 300 عضو داعش در جنوب سوريه از اين گروه · یک هدفون مسی و حرفه‌ای+ ... مذاکرات بحث اعتماد مطرح نیست · اعلام جزئیات دادگاه عامل حادثه خونین گلپایگان · موش مرده در سوسیس! ... این حالت ، بیماری محسوب نشده وتنها درموارد شدید نیاز به استفاده ازدارو دارد . ... به دلیل ارتباطی که وجود لکه های ماه گرفتگی میتواند با بعضی از بیماریهای ...

درس عبرتی که تروریست‌های جبهه الشامیه به داعش دادند! | ترنج ...

www.toranjnews.com/درس-عبرتی-که-تروریست‌های-جبهه-الشامیه/
۱۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بنابراین برخلاف فیلم های داعش این فیلم پایانی خونین ندارد و جبهه الشامیه به دعوت ... عناصر بازداشت شده داعش به دست عناصر تروریستی جبهه الشامیه، پس از اجرای این ... وزیر ارتباطات: پژوهشگاه فضایی باید نماد فعالیتهای فضایی ایران ... گل تپه, گلپایگان, گمیشان, گنبد, گناباد قابوس, گور گور, گربهی, گرگان ...

راز دوری امین حیایی از سینما تصاویر - جاست فان

soli.jusfun.in/pjus3430_راز-دوری-امین-حیایی-از-سینما-تصاویر
اگر تا امروز لیلا بلوکات را به عنوان یک بازیگرخانم می شناختید از امروز به او به .... گدایی با دستگاه کارتخوان عکس · حادثه خونین گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد ...
۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خبرنگاری درباره پرونده پدیده شاندیز و اینکه آیا مردم در این رابطه به پولشان ... ارتباطی با قوه قضاییه ندارد و ما زمانی که حکم قطعی شود، آن را اعلام خواهیم کرد. ... کرد: پرونده سارق مسلحی که در گلپایگان تعدادی از افراد را به قتل رساند و دو نفر از .... سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره حادثه 22 بهمن 91 قم گفت: ...
۲۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش خبرنگار جام‌جم، اکنون با پیشرفت فناوری ارتباطات و ... بخصوص تلفن‌های همراه‌ که قابلیت دسترسی به اینترنت را دارد به یکی از .... -روزنامه سعودی الحیات: سران داعش برای فرار از موصل آماده می‌شوند ... -مجرمین حادثه گلپایگان در همان مکان مجازت می شوند ... گروگان گیری خونین در هتل بین المللی مالی + عکس.

ماجرای خانمی که در ماه عسل تزریق - دانلودزها

downloadzha.downloadzha.in/tdow30041_ماجرای-خانمی-که-در-ماه-عسل-ت...
بایدها و نبایدهای تزریق ژل به لب و خانمی که در ماه عسل تزریق ژل و جهان نیوز بینی .... خوردو مازراتی در تهران تصاویر · حادثه خونین گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد ...

کشف و خنثی سازی اسباب بازی های بمبی در عراق + تصاویر - آکا

www.akairan.com/havades-akhbar/.../news201511209341858582.html
۲۹ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش آکاایران رئیس ستاد انتخابات استان سمنان در همین ارتباط در گفت‌وگو با. .... بگویچ: مس کرمان شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر فوتبال دارد .... نخستین سالگرد شهدای نیروی انتظامی در حادثه خونین گلپایگان برگزار شد. .... آمار نارضایتی زوج ها از روابط جنسی شان · اقدام وحشیانه جدید داعش برای مقابله با ...

قبل از اقدام به بارداری - موزیکس

musicss.in/tmus29664_قبل-از-اقدام-به-بارداری
قبل از بارداری اسید فولیک 5 و و بارداری هفته به هفته تا هفته 15 .... حادثه خونین گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد · تی شرت زیبای علی مرادی مجری ویتامین 3 عکس ...

فلوجه در محاصره کامل ارتش عراق - خبرپو

khabarp.a.nuza2.ir/tkhb177417_فلوجه-در-محاصره-کامل-ارتش-عراق
هزاران نیروی ارتش و داوطلب عراقی با حمله به مواضع تروریست های داعش در اطراف شهر .... شود خبرگزاری اریا امام جمعه بابل · حادثه خونین گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد ...

متهم دستگیر شده حادثه خونین گلپایگان - نکسروب

nexrob.nexrob.in/tnex1705575_متهم-دستگیر-شده-حادثه-خونین-گلپای...
متهم دستگیر شده حادثه خونین گلپایگان - نکسروب در این باره نوشت: متهم ... بنا به گفته هردوت پارسی ها به شش طایفه ده نشین و چهار طایفه چادر نشین تقسیم شده اند. ... را به ما ارایه نداده است جذب بازیکن داخلی نسبت به · سرکرده داعش در غرب سامرا به ... مریم امیرجلالی با عکسی که در ان یک گلدان مصنوعی نایلون پیچ شده در دست دارد · رشد ...

نگاهی به گروه هکتیویست‌های Anonymous قدرت گستردگی آن ...

www.robinweb.ir/.../نگاهی+به+گروه+هکتیویست‌های+Anonymous+قدرت...
نگاهی به گروه هکتیویست‌های Anonymous و قدرت و گستردگی آن+ویدیو ... نفوذ به ۲۰ هزار حساب کاربری توییترِ داعش توسط نفوذگران ناشناس ... گروه هکرهای ناشناس اعلام کرد ه بودکه این سیستم عامل هیچ ارتباطی با این گروه ندارد. ... گروه های هکر اینترنتی پس از حادثه ی خونین پاریس با انتشار ویدئویی به زبان فرانسه رسما به دستگاه ...
۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دستگیری ۵۳ حامی داعش در ایران/ فرصت یک ماهه به تلگرام برای انتقال سرور به ایران .... به غیر از کار آموزشی حق حضور در مراکز آموزشی وابسته به آموزش و پرورش را ندارد. ..... متهم دستگیر شده حادثه خونین گلپایگان علاوه بر اقرار به همکاری با دو .... نخستین استان در کشور در شهریور امسال با حضور وزیر ارتباطات، نسل ...

صفحه 99 - خط امید

www.khateomid.ir › نقدنامه
باید چشم‌هایمان را باز کنیم یک اتفاقی دارد می افتد که یک جریان مرده را مجدد می خواهند ... داعش مسئولیت به شهادت رساندن سردار "تقوی" را بر عهده گرفت ... دستور ویژه وزیر کشور درباره حادثه گلپایگان ..... رسانه های خبری از قطع ارتباط با یک هواپیمای مسافربری متعلق به خطوط هوایی «ایر آسیا» ... سه شهید و 7 زخمی در شب خونین گلپایگان.

روستای وانشان

vaneshanian.blogfa.com/
شناسایی جسد یکی از تبهکاران حادثه گلپایگان/ انگیزه مجرمان هنوز مشخص نیست · درگیری خونین مسلحانه در گلپایگان 5 شهید و 6 مجروح تاکنون برجای گذاشت + جزئیات ... امامزاده شاهزاده ابوالفتوح فرزند امام موسي در این روستا قرار دارد. به .... به همت انجمن سرزمین سبز و مردم گلپایگان و وانشان، روستای تاریخی وانشان از زباله‌های غیرقابل ...
۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش پایگاه مجازی حامیان امام خامنه ای در گلپایگان ُ وبلاگ افاضات عقل کل نوشت: ..... شخص صلاحیت دارد یا ندارد؛ این هیچ ارتباط ندارد به اینکه مجلس شوراى اسلامى .... ایشان همچنین با اشاره به حادثه تلخ و غمبار اهانت به مزار صحابی جلیل القدر ..... به وعده هاي غرب"، "هوشياري در قبال توطئه ايجاد درگيري خونين فرقه اي، ...

آرشیو - پایگاه خبری گلپایگان

www.golpakhabar.ir/cat/we-talk-to-you
به یاد طلبه بسیجی شهید «مهدی اکرمی» / چرا روزه‌ام را خراب کردید ... مهربان قراردهدوضمناپل ارتباطی مطمئن وشفافی بین مردم ومسئولین شهرستان وبالعکس باشد. ... داعش ایران را تهدید کرد ... امام جمعه گلپایگان : اسرائیل مثل سگ زنجیری دارد زنجیر می جود که این توافق انجام نشود .... عکس های جدید از اعدام جنایتکار حادثه خونین گلپایگان.
۸ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش میزان جعفر بدری در این باره گفت: هیچ سرقت مسلحانه ای از ... رییس کل دادگستری لرستان در ادامه گفت: ارتباط سارقان مسلح ... بازتاب آزادسازی شهر رمادی عراق/ قتل‌عام جدید داعش در جنوب موصل .... جب بوش: هر چند ترامپ صلاحیت ریاست جمهوری آمریکا را ندارد، ولی دست کم از هیلاری بهتر است ... معجزه‌ی نان خونین!
۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دبیرکل حزب الله عراق: ۴۰۰ تن از عناصر داعش در عملیات جرف الصخر بازداشت شدند/ … ... بلوکه شده ایران هر رقمی باشد اثر تعیین کننده ندارد و دولت یکبار این دلارها را … ... سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به تجاوز نظامی … ... فرد ارتباطی با نهاد نظامی مقاومت نداشته است وحدود ۵ ماه پیش بازداشت شد.

مقالات | Radio pars رادیو پارس

www.radiopars.org/?tag=مقالات
ایده‌ محوری «حقوق بشر» این است که انسان‌ها به صرف انسان بودن، واجد یک سری از حقوق .... زیست بیان می‌کنم:اولین سد در ایران سد گلپایگان بود که در سال ۱۳۲۳ مورد مطالعه ..... مذهبی است و ارتباطی به دولت ایران ندارد، اما عجیب آن بود که دولت ایران، هیچگاه از ..... افکار عمومی برای آن است، دوران پر حادثه دیگری را بر اوراق خونین تاریخ 37 ساله ...

تصاویر واقعی از دستگیری سارقان مسلح حادثه گلپایگان + ...

downloadfilm.epesmal.ir/page/تصاویر...حادثه.../post-1363/
۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رسیدگی به این پرونده بامداد ششم دی امسال همزمان با تیراندازی سارقان مسلح به ماموران پلیس در شهرستان خمین در دستور کار پلیس قرار گرفت.
۲۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اما بعد از حادثه و حمله وحشیانه داعشی های البغدادی به مردم بی گناه پاریس ... باز تاکید می کنم تروریست خوب ؛ تروریست بد وجود ندارد ! ... ذوق زدگی منافقین (مجاهدین خلق) از تصرف موصل توسط داعش (مزدوران رجوی به القاعده پیوستند) ... هنوز اجساد خونین اعضاء نگون بخت بر روی زمین مانده اما مریم قجر به همراه شوهر سابق ...

پشت پرده حملات نظامی انگلیسی ها به مواضع داعش/چرا ترکیه ...

feedgah.ir/item/1/.../پشت-پرده-حملات-نظامی-انگلیسی-ها-به-مواضع/
پشت پرده حملات نظامی انگلیسی ها به مواضع داعش/چرا ترکیه بازنده اصلی بحران ... Mate 8 دارد به همین دلیل است که نسبت ۸۳ درصدی صفحه به بدنه اطمینان می دهد که راحت تر از ... و آنکارا با اجرای سیاست های ضدسوری در ادامه مناقشه خونین در سوریه مقصر هستند. .... ۴۶ نفر در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه گلپایگان- خوانسار ...

.::بلاگل::.فیلم درباره حادثه منه

imadreamer.blogl.ir/list/فیلم+درباره+حادثه+منه.html
برخی تهدیدهای داعش نیز می تواند توطئه بودن این حادثه را پررنگ تر کند. ... ارتباطی با مسائل امنیتی خصوصا مسائل مرز ایران و ترکیه و یا حتی داعش ندارد. ... یک روز پس از حادثه خونین سقوط جرثقیل در مسجدالحرام، سرانجام شاه سعودی به محل حادثه رفت. ..... شده استان کرمان | ﻣﻔﻘﻮﺩﻳﻦ ﻭاﻗﻌﻪ ﻣﻨﺎ | شماره کاروان گلپایگان | نهج البلاغه پیش بینی ها ...

بررسی احراز شهادت جانباختگان حادثه گلپایگان - ثبت شرکت

arshiyagroup.ir/51380-بررسی-احراز-شهادت-جانباختگان-حادثه-گلپایگان...

۱۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلپایگان، غلامرضا ... از ماموران انتظامی گلپایگان و دو تن از شهروندان در حادثه خونین هفتهگذشته جان ... باند سارقان گلپایگان; :: اشتری: حادثه گلپایگان ارتباطی به داعش ندارد ..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 370
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 686
  • بازدید ماه : 686
  • بازدید سال : 58,815
  • بازدید کلی : 340,859
  • محصولات
    http://shadkaam.zepo.ir/images/shop/img20849_vv_13941204-131333_.png

    قیمت : 5,000 تومان

    http://www.modiresite.com/wp-content/uploads/2014/10/Buy-Now-button-download.jpg

    http://shadkaam.zepo.ir/images/shop/img20849_kk_13941204-201235_.png

    قیمت : 9,900 تومان

    http://www.modiresite.com/wp-content/uploads/2014/10/Buy-Now-button-download.jpg

    http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/16/2862837_361.jpg

    قیمت : 3,500 تومان

    http://www.modiresite.com/wp-content/uploads/2014/10/Buy-Now-button-download.jpg

    http://shadkaam.zepo.ir/images/shop/img20849_zj_13941129-133251_.png

    قیمت : 5,000 تومان

    http://www.modiresite.com/wp-content/uploads/2014/10/Buy-Now-button-download.jpg

    محصولات