loading...
انجمن زبان|لورفته|جدید|استخدام|اگهی|جدید|فیلم|موزیک|تفریحی|دانولد|برنامه|بازیپاندرویید|ترفند|هک
admin بازدید : 313 سه شنبه 31 فروردین 1395 نظرات (0)
مهرداد اولادی ، فوت مهرداد اولادی

“مهرداد اولادی” بازیکن تیم ملوان انزلی بر اثر ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت که در ادامه واکنش چهره های مشهور به این حادثه ناگهانی را ملاحظه می کنید.

تاریخ انتشار : 31 فروردین 1395
بازدید : 1,037 نفر

 

واکنش به درگذشت مهرداد اولادی

در پی درگذشت ناگهانی مهرداد اولادی بازیکن تیم ملوان انزلی که سابقه بازی در تیم های پرسپولیس و استقلال تهران و تیم ملی فوتبال کشورمان را در کارنامه خود دارد چهره های مشهور ورزشی و هنری واکنش نشان دادند که در ادامه ملاحظه می کنید.

پیام تسلیت فدراسیون فوتبال در پی درگذشت مهرداد اولادی

فدراسیون فوتبال در پیامی درگذشت مهرداد اولادی را به جامعه فوتبال و خانواده وی تسلیت گفت و از خداوندمنان برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگانش صبر جزیل خواستار شد.

واکنش علی کریمی به فوت مهرداد اولادی

علی کریمی پس از انتشار این خبر، تصویری از وی را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «دیگه نمیدونم چی بگم،روحت شاد».

مهرداد اولادی در اینستاگرام علی کریمی ، فوت مهرداد اولادی ، درگذشت مهرداد اولادی

 دلنوشته مهدی رحمتی در پی درگذشت مهرداد اولادی

مهرداد اولادی در اینستاگرام مهدی رحمتی ، درگذشت مهرداد اولادی ، واکنش به فوت مهرداد اولادی

 

واکنش پرویز مظلومی به فوت مهرداد اولادی

پرویز مظلومی گفت: این خبر را تازه شنیدم و واقعا شوکه شدم. جای تاسف است که جوان مستعدی مثل مهرداد اولادی از جمع ما رفته است و این خبر بعد از هادی نوروزی یک خبر دردناک برای فوتبال ایران است.

مظلومی در پایان گفت: تمامی بازیکنان، اعضای کادرفنی و مدیران استقلال آماده اند تا هرگونه همکاری را برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم مهرداد اولادی انجام بدهند. امیدوارم جامعه فوتبال بتوانند کمی از درد بزرگ خانواده مهرداد اولادی را تسلی بدهند.

 پیام تسلیت سازمان لیگ در پی درگذشت مهرداد اولادی

سازمان لیگ فوتبال ایران در پیامی درگذشت مهرداد اولادی بازیکن تیم ملوان بندر انزلی را تسلیت گفت.

به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ، در این پیام آمده است: 

درگذشت مهرداد اولادی بازیکن با اخلاق تیم ملوان بندر انزلی را به جامعه ورزش بویژه خانواده بزرگ فوتبال و مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه ملوان بندرانزلی را تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را از خداوند منان مسئلت می نماییم.

 

واکنش افشین پیروانی به فوت مهرداد اولادی

زمانی که با افشین پیروانی تماس گرفتم و خبر درگذشت مهرداد اولادی را به او دادیم او باور نکرد اما زمانی که از صحت و سقم این خبر اطمینان پیدا کرد به خبرنگار کاپ، گفت: باورم نمی شود و صحبت کردن در این باره برایم دشوار است. زمانی که او تیم نداشت با او صحبت کرده بودم. تسلیت می گویم به خانواده وی و جامعه فوتبال.

 

وی افزود: زمانی که کاپیتان بزرگسالان پرسپولیس بودم او در جوانان بازی می کرد. یادم می آید بگوویچ سرمربی ما بود و از من خواست تا چند بازیکن را از جوانان به او معرفی کنم. من علیرضا حقیقی، شیث رضایی، شیری و مهرداد اولادی را به او معرفی کردم. بگوویچ که از جوانگرایی استقبال می کرد به این بازیکنان اعتماد کرد و مهرداد نیز توانست تبدیل به بازیکن فیکس پرسپولیس شود. متاسفانه بیش از این نمی توانم در این باره صحبت کنم.

واکنش حمید استیلی به خبر فوت ناگهانی مهرداد اولادی

حمید استیلی درباره فوت مهرداد اولادی گفت: من هم دقایقی پیش از این موضوع باخبر شدم و سریعا با مسئولان باشگاه ملوان تماس گرفتم و آن ها هم این خبر را تایید کردند. اصلا باورم نمی شود که مهرداد از میان ما رفته است.

 او ادامه داد: زمانی که من در حال جدایی از ملوان بودم، اولادی هم قصد پیوستن به این تیم را داشت. در صحبت کوتاهی که با مهرداد داشتم با خنده به من گفت مثل اینکه قسمت نمی شود برای شما بازی کنم. چند سال پیش هم که من سرمربی پرسپولیس بودم، قصد داشتم از او استفاده کنم اما برای مدتی آسیب دید و نشد که در آن زمان برای تیم من به میدان برود. 

سرمربی پیشین ملوان که در میانه های فصل جای خود را به احمدزاده داد درباره ویژگی های فنی و اخلاقی اولادی گفت: او بازیکن و انسان خوبی بود. من به همراه شیث رضایی او را از جوانان به بزرگسالان پرسپولیس آوردم. او توانایی های بالایی در خط حمله داشت و بعد از مدتی از پرسپولیس رفت و در تیم هایی مثل استقلال و ملوان هم بازی کرد. خیلی تاسف بار است که بازیکنی با این سن و سال و در این شرایط از جمع ما جدا شود. واقعا سخت است. امیدوارم خدا به خانواده اش صبر بدهد.

 

واکنش برانکو به فوت مهرداد اولادی

برانکو : درگذشت اولادی قلبم را سوزاند

 برانکو ایوانکوویچ درباره درگذشت ناگهانی مهرداد اولادی گفت: واقعا خبر دردناکی بود که شنیدم. اصلا باور نمی کنم جوانی به این سن که بسیار بازیکن با اخلاقی بود این اتفاق برایش بیفتد. او در تیم ملی شاگرد من بود و فوتبالیست با ادب و خوش اخلاقی بود.این گونه خبرها قلب آدم را می سوزاند. اخیرا در بازی قبلی مان در شهر انزلی مهرداد پیش من آمد و چند لحظه ای با هم صحبت و خوش و بش کردیم. به خانواده او، جامعه فوتبال و همین طور باشگاه ملوان تسلیت می گویم.

واکنش شیث رضایی به درگذشت مهرداد اولادی

 واکنش شیث رضایی به درگذشت مهرداد اولادی:

اولادی دیشب با من در تماس بود

«مهرداد» برای درمان مشکل کمرش به تهران آمده بود

از شنیدن خبر فوت او شوکه شدم و نمی دانم چه بگویم.

مهرداد اولادی ، واکنش بازیگران و فوتبالیست ها به فوت مهرداد اولادی

مهرداد اولادی | واکنش بازیگران و فوتبالیست ها به فوت “مهرداد ...

namnak.com/29710-مرگ-مهرداد-اولادی.html
۵۳ دقیقه پیش - مهرداد اولادی و فوت مهرداد اولادی و واکنش علی کریمی به فوت مهرداد اولادی و واکنش مهدی رحمتی به درگذشت مهرداد اولادی و مرگ مهرداد اولادی را در نمناک ...
۱۳ دقیقه پیش - علی کریمی به خبر درگذشت مهرداد اولادی واکنش نشان داد. ... آخرین عکس یادگاری اولادی با پرسپولیسی ها · بهداد سلیمی: مرگ مهرداد را باور نمی کنم، ...

واکنش کاپیتان های استقلال و پرسپولیس به فوت "مهرداد اولادی"

www.ghatreh.com/.../واکنش-کاپیتان-های-استقلال-پرسپولیس-فوت-مه...
۵۵ دقیقه پیش - واکنش علی کریمی به خبر فوت مهرداد اولادی ... واکنش محسن بنگر به درگذشت مهرداد اولادی · 5 + 1 ... پلاکارد تسلیت پرسپولیسی ها به استقلالی ها ...

واکنش مظلومی به فوت "مهرداد اولادی" | سرمربی استقلال

www.ghatreh.com/news/nn31271422/واکنش-مظلومی-فوت-مهرداد-اولادی
۳۶ دقیقه پیش - واکنش کاپیتان های استقلال و پرسپولیس به فوت "مهرداد اولادی" ... خاطره 10 نفره، 10 دقیقه به خاطر اولادی خالق لحظات شیرین برای سرخ ها؛ خداحافظ/ ...

واکنش ورزشکاران و هنرمندان به "فوت مهرداد اولادی" + تصاویر

www.ghatreh.com/.../واکنش-ورزشکاران-هنرمندان-فوت-مهرداد-اولادی-تصا...
۳۵ دقیقه پیش - واکنش کاپیتان های استقلال و پرسپولیس به فوت "مهرداد اولادی" ... خاطره 10 نفره، 10 دقیقه به خاطر اولادی خالق لحظات شیرین برای سرخ ها؛ خداحافظ/ ...

واکنش برهانی به مرگ مهرداد اولادی +عکس - فردا

www.fardanews.com/fa/news/.../واکنش-برهانی-به-مرگ-مهرداد-اولادی-عک...
واکنش برهانی به مرگ مهرداد اولادی +عکس · واکنش برهانی به مرگ مهرداد اولادی +عکس. اخبار مرتبط ... لزوم پرداختن به عهدشکنی‌های آمریکا. پربازدید ها. بهاره رهنما در کنار ...

مهرداد اولادی درگذشت - فردا

www.fardanews.com/fa/news/513070/مهرداد-اولادی-درگذشت
مهرداد اولادی مهاجم سابق تیم ملی و باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز در بیمارستان شهدای ... های لیگ برتر، برای سومین بار به عضویت ملوانی ها درآمد و در بازی های اخیر برای این تیم به میدان رفت. ... مرد چینی بخاطر افشای اسرار دولتی به مرگ محکوم شد.

واکنش باشگاه استقلال به خبر مرگ مهرداد اولادی | سایر رسانه ها ...

news.jbums.ir/2016/04/واکنش-باشگاه-استقلال-به-خبر-مرگ-مهرداد/
واکنش باشگاه استقلال به خبر مرگ مهرداد اولادی. زمان انتشار 2016-04-19 | منبع فارس. پیام تسلیت افشارزاده به مناسبت درگذشت اولادی. سرپرست استقلال طی پیامی ...

واکنش باشگاه پرسپولیس به خبر مرگ مهرداد اولادی | سایر ...

news.jbums.ir/2016/04/واکنش-باشگاه-پرسپولیس-به-خبر-مرگ-مهردا/
۱۲ دقیقه پیش - تسلیت باشگاه پرسپولیس به مناسبت درگذشت اولادی. باشگاه پرسپولیس درگذشت مهرداد اولادی مهاجم سابق ملوان را تسلیت گفت. به نقل از سایت ...
۵ دقیقه پیش - واکنش کریمی، دایی و نکونام به درگذشت مهرداد اولادی. - ایسنا ورزشی ... اتفاق عجیب با شرکت همسر هادی نوروزی/ رای بالای مردم به دربی ۸۲. - مهر ورزشی ...

عکس/ واکنش علی دایی به مرگ مهرداد اولادی - مشرق

cdn.mashreghnews.ir/fa/.../عکس-واکنش-علی-دایی-به-مرگ-مهرداد-اولادی
مهرداد اولادی مهاجم سابق تیم ملی و باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز در سن 31 سالگی ... عکس/ واکنش علی دایی به مرگ مهرداد اولادی ... پربازدیدترین‌ها / پربحث ترین ها.
۳۶ دقیقه پیش - به گزارش شفقنا ورزشی، مهرداد اولادی بازیکن سابق پرسپولیس که سابقه پوشیدن ... علی کریمی ستاره سابق پرسپولیس در واکنش به مرگ اولادی پیام در صفحه اجتماعی ... آخرین شایعات نقل و انتقالات؛ تمام گزینه های دروازه بانی سرخ ها ...
۳ روز پیش - مرگ دردناک مهرداد اولادی و واکنش ورزشکاران و هنمندان به این اتفاق تلخ .... واکنش اینستاگرامی چهره ها به درگذشت هادی نوروزی +تصاویر | مجله .

مرگ دردناک مهرداد اولادی و واکنش ورزشکاران و هنمندان به این ...

www.payamsalam.ir/مرگ-دردناک-مهرداد-اولادی-و-واکنش-ورزشک/
۳۵ دقیقه پیش - مرگ دردناک مهرداد اولادی و واکنش ورزشکاران و هنمندان به این اتفاق تلخ ... بار به عضویت ملوانی ها درآمد و در بازی های اخیر برای این تیم به میدان رفت.
علت مرگ مهرداد اولادی مشخص شد ... امیدوارم پرسپولیسی ها به خاطر رفتن به استقلال حلالم کنند/ دوباره برمی گردم .... ۱۷. تصاویر/ واکنش خانم رئیس جمهور به استیضاح ...
۴۹ دقیقه پیش - سرمربی استقلال از خبر فوت مهاجم ملوان شوکه به نظر می‌رسد. ... واکنش ها به "فوت مهرداد اولادی" + تصاویر · آخرین تصاویر مهرداد اولادی · "مهرداد اولادی" در ...

واکنش ورزشکاران و هنرمندان نسبت به فوت مهرداد اولادی | دانلود ...

download2016photo.ir/.../واکنش-ورزشکاران-و-هنرمندان-نسبت-به-فوت/
۵۴ دقیقه پیش - واکنش ورزشکاران و هنرمندان نسبت به فوت مهرداد اولادی +تصاویر ... ستاره سابق آبی ها با انتشار این عکس نسبت به جنایات در غزه واکنشنشان داد.

واکنش علی کریمی به فوت اولادی - الو دکتر

www.alodoctor.ir/news/details/16156/واکنش-علی-کریمی-به-فوت-اولادی
۱ ساعت پیش - علی کریمی به خبر فوت مهاجم اسبق سرخ پوشان واکنش نشان داد. ... مهرداد اولادی، مهاجم تیم فوتبال ملوان در بیمارستان شهدای تجریش تهران ... شوهرم 45 ساله و راننده تاکسی است شب ها شام نمی خورد و فقط نوشیدنی هایی مانند ماءالشعیر مصر.

واکنش ها به مرگ “مهرداد اولادی” – دانلود 2016

photo2016download95.ir/واکنش-ها-به-مرگ-مهرداد-اولادی/
۱۸ دقیقه پیش - واکنش ها به مرگمهرداد اولادی” · ایست قلبی علت درگذشت “مهرداد اولادی” · “مهرداد ... ستاره رئال امیدوار به بازی کردن ایرانی ها در رئال مادرید · color 2016 ...

واکنش علی کریمی به خبر فوت مهرداد اولادی / مازندمجلس - ...

mazandmajles.ir/post/.../واکنش-علی-کریمی-به-خبر-فوت-مهرداد-اولادی.ht...
۱ ساعت پیش - ... 1395 -ساعت : 15:58. چاپ به اشتراگ گذاشتن ... مطالب مرتبط با : واکنش علی کریمی به خبر فوت مهرداد اولادی ... نظر. *. آخرین اخبارپربحث ترین ها.

واکنش علی کریمی به خبر فوت مهرداد اولادی +عکس - تدبیر و امید

tadbirvaomid.ir/fa/.../واکنش-علی-کریمی-به-خبر-فوت-مهرداد-اولادی-عک...
علی کریمی به خبر درگذشت مهرداد اولادی واکنش نشان داد. ... آخرین عناوین. آخرین عکس یادگاری اولادی با پرسپولیسی ها ... علت مرگ مهرداد اولادی مشخص شد · نامه خودرویی ...

واکنش علی کریمی به خبر فوت مهرداد اولادی

9sobh.ir/fa/news/67263/واکنش-علی-کریمی-به-خبر-فوت-مهرداد-اولادی
واکنش علی کریمی به خبر فوت مهرداد اولادی ... واکنش‌ها به تجاوز و قتل دختر افغان +عکس (۲ نظر) · روایتی از 5 سال محاصره سخت شیعیان در سوریه ... علت مرگ مهرداد اولادی.
۴۱ دقیقه پیش - درگذشت مهرداد اولادی ، عکس مهرداد اولادی ، مرگ مهرداد اولادی ، واکنش ها به مهرداد اولادی ، عکس های مهرداد اولادی ، اینستاگرام ، علی کر یمی,واکنش علی کریمی ...

واکنش برانکو به درگذشت بازیکن سابق پرسپولیس – 3090

3090.ir/واکنش-برانکو-به-درگذشت-بازیکن-سابق-پرس/
۵۱ دقیقه پیش - واکنش برانکو به درگذشت بازیکن سابق پرسپولیس ... برچسب ها: 3090, پرسپولیس, ملوان, مهرداد اولادی, همراه اول ... به درگذشت بازیکن سابق پرسپولیس تسلیت کاپیتان پرسپولیس به جامعه فوتبال علت مرگ مهرداد اولادی مشخص شد ...
۵۹ دقیقه پیش - واکنش ورزشکاران و هنرمندان نسبت به فوت مهرداد اولادی +تصاویر ... سومین بار به عضویت ملوانی ها درآمد و در بازی های اخیر برای این تیم به میدان رفت.

علت مرگ مهرداد اولادی مشخص شد - شرق پرس

www.sharghpress.com/...هاهاجم-دیگر-از-تیم-پرسپولیس-پر-کشید-عل...
۳۱ دقیقه پیش - مهاجم دیگر از تیم پرسپولیس پر کشید/ علت مرگ مهرداد اولادی مشخص شد. ... اتفاقات تلخ برای پرسپولیسی ها به نظر می رسد پایان نمی یابد و ... برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس واکنشی ناباورانه به فوت مهرداد اولادی داشت.

واکنش رحمتی به فوت اولادی/عکس - افکارنیوز

www.afkarnews.ir/بخش...7/505951-واکنش-رحمتی-به-فوت-اولادی-عکس
۱ ساعت پیش - خبر فوت مهرداد اولادی مهاجم پیشین سرخابی ها و تیم ملی همه را شوکه کرد.
۵۶ دقیقه پیش - واکنش پژمان نوری و مازیار زارع به درگذشت مهرداد اولادی · واکنش علی ... آخرین تصاویر انتشار یافته از مهرداد اولادی · علت مرگ مهرداد اولادی مشخص شد.

برانکو: کاش این خبرها واقعی نباشد :: ورزش 3

www.varzesh3.com/news/1318905/برانکو-کاش-این-خبرها-واقعی-نباشد
۱ ساعت پیش - ... ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس واکنشی ناباورانه به فوت مهرداد اولادی ... به گزارش "ورزش سه"، برانکو که در پیش از آغاز تمرین پرسپولیس از خبر ... بهداد سلیمی: مرگ مهرداد را باور نمی‌کنم ... غر زدن والیبالیست ها طبیعی و موقت است.

واکنش علی پروین فوت مهرداد اولادی - مجله خبری موریکس

morix.ir/search/?q=واکنش+علی+پروین+فوت+مهرداد+اولادی
۴۰ دقیقه پیش - مهرداد اولادي بازیکن سابق تیم پرسپولیس و استقلال، پس از تعطیلات نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر، برای سومین بار به عضویت ملوانی ها درآمد ...

آخرین اخبار درباره فوت ناگهانی «هادی نوروزی» / حاشیه ها و ... - زمان

www.zamannews.ir/.../50406-آخرین-اخبار-درباره-فوت-ناگهانی-هادی-نورو...
۱۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آخرین اخبار درباره فوت ناگهانی «هادی نوروزی» / حاشیه ها و واکنش ها. ... واکنش متفاوت عالیشاه به درگذشت نوروزی. امید عالیشاه هافبک تیم ..... پژمان جمشیدی و مهرداد اولادی هم از دیگر افرادی بودند که در بیمارستان حضور یافتند.

علت مرگ مهرداد علیزاده از انزلی - خبر روز

www.khabareruz.ir/search/?q=علت+مرگ+مهرداد+علیزاده+از+انزلی
این خبری است که البته هنوز خود اولادی واکنشی به آن نشان نداده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مهرداد اولادی که دو - سه روز قبل خبر رسیده بود با انزلي چی ها به ...
۱۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مرگ واقعیت دار … ... واکنش متفاوت ترانه علیدوستی به مرگ هادی نوروزی ... مهرداد اولادی : باور کردنی نیست نمیتونم نمیتونم قبول کنم این داغ بزرگ را ...

علت مرگ مهرداد علیزاده از انزلی - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=علت+مرگ+مهرداد+علیزاده+از+انزلی
این خبری است که البته هنوز خود اولادی واکنشی به آن نشان نداده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مهرداد اولادی که دو - سه روز قبل خبر رسیده بود با انزلي چی ها به ...
۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - واکنش اینستاگرامی چهره‌ها به فوت"هادی نوروزی". چهره‌های سرشناس ورزش و هنر کشورمان درگذشت ناگهانی کاپیتان دوست‌داشتنی پرسپولیس را در ...
۱۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مهاجم پیشین سرخ آبی ها به موضوع خود کشی خود واکنش نشان داد. به گزارش کاپ،مهرداد اولادی در گفت و گویی با خبر ورزشی در این باره عنوان ...

برچسب ها - مهرداد اولادی - شفاف

shafaf.ir/fa/tag/1/مهرداد%20اولادی
خود واکنش نشان داد به گزارش تابناک ورزشی مهرداد اولادی... وقتی مطرح ... مرگ هادی نوروزی باعث آشتی کریمی و دایی می شود؟ ... اولادی: امیدوارم مردم درک کنند حق با من است.
۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - واکنش بازیکنان فوتبال به مرگ ناباورانه هادی نوروزی .... پژمان جمشیدی و مهرداد اولادی هم از دیگر افرادی بودند که در بیمارستان حضور یافتند.
۲ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ورزش > لیگ برتر - اولادی با انزلی چی ها به توافق نرسید و به تهران برگشت.این خبری است که البته هنوز خود اولادی واکنشی به آن نشان نداده است.
۲ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این خبری است که البته هنوز خود اولادی واکنشی به آن نشان نداده است. ... ایران – ژاپن؛ مرگ و زندگی برای شکستن طلسم 40 ساله دارای ۱۵ خبر ..... به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مهرداد اولادی که دو - سه روز قبل خبر رسید با انزلی چی ها به ...

هادی نوروزی، کاپیتان پرسپولیس درگذشت - Bartarinha.IR ...

www.bartarinha.ir/fa/news/.../هادی-نوروزی-کاپیتان-پرسپولیس-درگذشت
۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - واکنش برانکو به فوت کاپیتان پرسپولیس .... پژمان جمشیدی و مهرداد اولادی هم از دیگر افرادی بودند که در بیمارستان .... از طرف خودم به همه همشهریانم، مردم ایران و به خصوص خانواده مرحوم نوروزی ..... واکنش اولین مربی هادی نوروزی به مرگ او

واکنش تند و تیز مهدی رحمتی به صحبت های قلعه نویی! | نوروز 95

www.promdress95.ir/.../واکنش-تند-و-تیز-مهدی-رحمتی-به-صحبت-های-ق/
۱۴ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در روزهای گذشته نفراتی مثل مهرداد اولادی مهدی رحمتی جواد. ... واکنش هوتن قلعه نویی به تهدید به مرگ، صحبت های حجازی و انتشار تصویر جنجالی … محمد هوتن قلعه نوعیدرباره ... عکس/ کنایه تند و تیز روزنامه پرسپولیس به استقلالی ها

برچسب ها - مهرداد - بوشهرنیوز

www.bushehrnews.com/fa/tag/22/مهرداد
زیاد مهرداد اولادی نیز فردا به دلیل مصدومیت حضور نخواهد. ... واکنش وهابیون به یک برنامه تلویزیونی ... نکونام ساموئل سیاوش اکبرپور از دقیقه 79 مهرداد اولادی محمدمهدی.
پای ناگفته های مهرداد اولادی در رستوران تازه تاسیس اش: کاش هیچ وقت به ... تر از ما بوده/استقلالی ها می دانند بعد از گل به پرسپولیس چه کار می کنم-گفتگوی داغ با ...

مهرداد اولادی به جمع ملوانان پیوست/قرار داد نیم فصلی اولادی با ...

diyarmirza.ir/1394/11/مهرداد-اولادی-به-جمع-ملوانان-پیوستقرا/
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مهرداد اولادی،بازیکن دو فصل پیش ... مهرداد اولادی به جمع ملوانان پیوست/قرار داد نیم فصلی اولادی با قوهای سپید+ ... ۲) از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد. ۳) لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر ...
تفریح و آموزش - هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس درگذشت +واکنش ها - ... در خواب دچار حمله قلبی شد و به بیمارستان منتقل شد اما تلاش پزشکان هم نتوانست مانع از مرگ .... پژمان جمشیدی و مهرداد اولادی هم از دیگر افرادی بودند که در بیمارستان حضور یافتند.
۲ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آخرین ویدئو ها ... واکنش علی کریمی به درگذشت همایون بهزادی + عکس ... جغد مرگ همچنان قربانی می گیرد .... مهرداد اولادی که دو - سه روز قبل خبر رسید با انزلی چی ها به توافق رسیده است و در نیم فصل دوم برای این تیم بازی می کند به نظر ...
۲ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آخرین ویدئو ها ... واکنش علی کریمی به درگذشت همایون بهزادی + عکس ... جغد مرگ همچنان قربانی می گیرد .... مهرداد اولادی که دو - سه روز قبل خبر رسید با انزلی چی ها به توافق رسیده است و در نیم فصل دوم برای این تیم بازی می کند به نظر ...
۱۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - واکنش متفاوت ترانه علیدوستی به مرگ هادی نوروزی ... مهرداد اولادی : باور کردنی نیست نمیتونم نمیتونم قبول کنم این داغ بزرگ را تسلیت میگم به ...

برچسب ها - مهرداد - صراط

www.seratnews.ir/fa/tag/98/مهرداد

در انتظار رای مردم . . . مروری بر ... واکنش رویانیان به مرگ هوادار پرسپولیس. پور بحث را به ... 2 پرسپولیس به پایان رسید که مهرداد اولادی مهاجم پرسپولیس... کد خبر: ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 194
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 58,177
  • بازدید کلی : 340,221
  • محصولات
    http://shadkaam.zepo.ir/images/shop/img20849_vv_13941204-131333_.png

    قیمت : 5,000 تومان

    http://www.modiresite.com/wp-content/uploads/2014/10/Buy-Now-button-download.jpg

    http://shadkaam.zepo.ir/images/shop/img20849_kk_13941204-201235_.png

    قیمت : 9,900 تومان

    http://www.modiresite.com/wp-content/uploads/2014/10/Buy-Now-button-download.jpg

    http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/16/2862837_361.jpg

    قیمت : 3,500 تومان

    http://www.modiresite.com/wp-content/uploads/2014/10/Buy-Now-button-download.jpg

    http://shadkaam.zepo.ir/images/shop/img20849_zj_13941129-133251_.png

    قیمت : 5,000 تومان

    http://www.modiresite.com/wp-content/uploads/2014/10/Buy-Now-button-download.jpg

    محصولات