loading...
انجمن زبان|لورفته|جدید|استخدام|اگهی|جدید|فیلم|موزیک|تفریحی|دانولد|برنامه|بازیپاندرویید|ترفند|هک
admin بازدید : 286 جمعه 25 دی 1394 نظرات (0)
اسرائیل از اعلام برنامه گسترده ایران برای بازسازی ارتش خود با جنگ افزارهای نوین با اتکا به سلاح های ساخت روسیه بلافاصله پس از لغو تحریم های بین المللی، عمیقا اظهار نگرانی کرد. دیروز روزنامه "یدیعوت احارنوت" در صفحه نخست خود خبر "سلاح روسی در راه ایران.. هدیه ای نگران کننده برای اسرائیل " را تیتر زد.
به گزارش نامه نیوز، السفیر نوشت: اسرائیل از اعلام برنامه گسترده ایران برای بازسازی ارتش خود با جنگ افزارهای نوین با اتکا به سلاح های ساخت روسیه بلافاصله پس از لغو تحریم های بین المللی، عمیقا اظهار نگرانی کرد. دیروز روزنامه "یدیعوت احارنوت" در صفحه نخست خود خبر "سلاح روسی در راه ایران.. هدیه ای نگران کننده برای اسرائیل " را تیتر زد. در روزنامه اشاره شده است شدیدترین مسئله ای که در این رابطه اسرائیل را نگران می کند نوسازی نیروی هوایی ایران و دستیابی این کشور به هواپیماهای مدرن از نوع "سوخوی ٣٠" است.
 
لکس فیشمان، خبرنگار روزنامه "یدیعوت احارنوت" اشاره کرد تحریم های ایران هنوز لغو نشده است اما مسابقه تسلیحاتی برای نوسازی ارتش ایران به اوج رسیده است. به گفته مسئولانی در وزارت امور خارجه آمریکا لغو تحریم های اقتصادی اعمال شده علیه ایران در نیمه ماه جاری یعنی پس فردا جمعه آغاز خواهد شد. لغو تحریم ها عملا پایان نظام تحریم های بین المللی اعمال شده علیه ایران از سال ٢٠٠٧ است. این تحریم ها به علت برنامه هسته ای ایران از طریق مجموعه دستوراتی اعمال شد که دو رئیس جمهور آمریکا، جرج بوش پسر و باراک اوباما اتخاذ کردند و این دستورات با مصوبه های کنگره و اتحادیه اروپا و نیز قطعنامه های شورای امنیت همراه بود.
 
وزارت امور خارجه آمریکا و اتحادیه اروپا، آماده سازی افکار عمومی برای یک گام بنیادین دیپلماتیک را آغاز کردند: به این ترتیب که وزیر امور خارجه جان کری و همتای اروپایی وی فدریکا موگرینی در روزهای اخیر اعلام کردند لغو تحریم ها چند روز بیشتر طول نخواهد کشید. تصمیم درباره لغو تحریم ها به گزارش بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی تکیه دارد که ماه گذشته به قدرت های بزرگ ارایه شد و تاکید کرد ایران عملا به تعهدات خود برای برچیدن بخشی از توانمندی های هسته ای خود پایبند بوده است.
 
به موازات اعلام لغو قریب الوقوع تحریم ها دولت ایران از قصد خود برای صرف ٢١ میلیارد دلار برای بازسازی ارتش این کشور خبر دارد که شدیدا نیازمند نوسازی سازوبرگ جنگی است. در این راستا، نخستین کشوری که در صف فروشندگان می ایستد روس ها هستند. مشخصا در این روزها هیئتی امنیتی از روسیه به مذاکرات با دولت ایران برای فروش هواپیماهای جنگی از نوع "سوخوی ٣٠" و از سرگیری خط تولید تانک های "تی ٧٢" پایان می دهند. در گذشته روس ها خطر تولید این نوع تانک ها را در ایران راه اندازی کرده بودند. علاوه بر این امکان فروش تانک های پیشرفته "تی ٩٠" بررسی می شود که نیروهای روسیه اکنون در سوریه از آن استفاده می کنند. افزون بر این، قرارداد تسلیحاتی منعقد شده که همچنین دربردارنده فروش موشک های پیشرفته زمین به دریا از نوع "یاخنوت" و ابزارهای جنگی دیگر است.
 
به نوشته "یدیعوت" مذاکرات روسیه و ایران درباره فروش هواپیماها در ماه مارس آغاز شده بود هنگامی که افسر بلند پایه ایرانی از قصد کشورش برای خرید هواپیمای رهگیری و بمب افکن "سوخوی ٣٠" هم طراز "اف ١٥" آمریکا خبر داد. در ماه آینده قرار است همچنین محموله نخست موشک های سامانه دفاع هوایی پیشرفته "اس ٣٠٠" به ایران برسد. در پایان سال گذشته روسیه به ایران سامانه های پشتیبانی کننده و در راس آن ها رادار سامانه دفاع هوایی را منتقل کرد. ایرانی ها چهار سامانه موشکی "اس ٣٠٠" از رده خارج روسیه را خریداری کردند. فرانسوی ها نیز در صف ایستاده اند و نمایندگان آنان برای فروش جنگنده هایی از نوع "رافال" با ایرانی ها مذاکره می کنند.
 
به اعتقاد "یدیعوت" اتحادیه اروپا و امریکا برای لغو تحریم های ایران به علت انتخابات این کشور در ماه آینده شتاب به خرج می دهند.
 
محافل بلند پایه در اسرائیل، دولت آمریکا را به نادیده گرفتن عمدی و آگاهانه جنبه های نظامی تحریم ها متهم می کنند و این که آنان هیچ گونه فشاری را بر ایرانی ها در مورد تولید سلاح راهبردی وارد نمی آورند مانند تولید و مجهز شدن به موشک های بالستیک دور برد که قابلیت حمل کلاهک اتمی را دارد. و آشکار می شود ایرانی ها دو آزمایش موشک بالستیک را با برد ١٨٠٠ کیلومتر انجام دادند و سیلوهای زیر زمینی این نوع از موشک های خود را به نمایش گذاشتند.
 
اسرائیل آزمایش های علنی این موشک ها در ماه های اخیر از سوی ایران را، اقدامی با هدف ارزیابی واکنش بین المللی به صورت کلی و به ویژه آمریکا می داند. تصمیم رئیس جمهور اوباما مبنی بر خودداری از اعمال فشار بر ایرانی ها در این مورد آنان را به ادامه نقض توافق های بین المللی درباره منع گسترش سلاح های اتمی تشویق می کند.
 
به طور کلی مشخص نیست این مسئله چه اندازه کمک خواهد کرد چنانچه این موضوع به میز شورای امنیت کشیده شود زیرا روس ها اعلام کردند اگر قطعنامه ای درباره موشک های بالستیک ایران صادر شود آنان از حق وتو استفاده خواهند کرد.

اف 15 روسی در راه ایران / فرانسوی ها به دنبال فروش جنگنده ...

www.entekhab.ir/fa/news/247722
۶ ساعت پیش - اف 15 روسی در راه ایران / فرانسوی ها به دنبال فروش جنگنده «رافال» به تهران. اسرائیل از اعلام برنامه گسترده ایران برای بازسازی ارتش خود با جنگ ...

اف 15 روسی در راه ایران / فرانسه به دنبال فروش جنگنده «رافال ...

khabarfarsi.com/n/15502055
۴ ساعت پیش - اف 15 روسی در راه ایران / فرانسه به دنبال فروش جنگنده «رافال» به تهران. خلاصه خبر. به گزارش نامه نیوز، السفیر نوشت: اسرائیل از اعلام برنامه ...

اف 15 روسی در راه ایران / فرانسوی ها به دنبال فروش جنگنده ...

feedgah.com/lastnews/.../اف-15-روسی-در-راه-ایران-فرانسوی-ها-به-دن/
اف 15 روسی در راه ایران / فرانسوی ها به دنبال فروش جنگنده «رافال» به تهران. ... استان تهران فروش داروهای گیاهی توسط عطاری‌ها ممنوع است و عطاری‌هایی که اقدام به فروش ...
اف ۱۵ روسی در راه ایران / فرانسوی ها به دنبال فروش جنگنده «رافال» به تهران ۲۵ دی ۱۳۹۴. 0. پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : … پایگاه خبری تحلیلی ...

السفیر: اف ۱۵ روسی در راه ایران / فرانسوی ها به دنبال فروش ...

khabarpu.com/n.php?u...اف-۱۵-روسی-در-راه-ایران-فرانسوی-ه...
السفیر اف ۱۵ روسی در راه ایران فرانسوی ه-خبر داغ|خبرپو, مرجع اخبار و نيازهای اینترنتی. ... السفیر: اف ۱۵ روسی در راه ایران / فرانسوی ها به دنبال فروش جنگنده «رافال» به تهران · هشدار امام جمعه تهران درباره انتخابات ... قیمت برنج, خرید برنج ایرانی, فروش برنج قهوه ای و سبوس · پخش زنده ... 15 تا از زیباترین ایستگاه های مترو در دنیا.

خرید "جنگنده میراژ" فرانسوی در اولویت نیازهای نیروی هوایی ...

www.tasnimnews.com/.../خرید-جنگنده-میراژ-فرانسوی-در-اولویت-نیازها...
۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - Friday, 15 January 2016 ... فرانسه می‌تواند نیاز ما به هواپیماهای میراژ و ایرباس را تامین کند. ... وی در مورد سفر هیئت فرانسوی به ریاست فابیوس به تهران با توجه به مواضع ... سری اف-1 ایران نیست، بلکه موضوع خرید جنگنده است که در روزهای اخیر ... روسی استفاده می‌کند و از طرفی، با توجه به تحریم تسلیحاتی ایران و ...
۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گفته این منبع ایران نه فقط به خرید هواپیماهای نظامی و تجهیزات .... این جنگنده در سطح بسیار بالاتری از جنگنده های اف14 ، اف 15 ، اف 16 ، اف18 هورنت و میراژ 2000 قرار داشته و قابل مقایسه با جنگنده های رافال ، یورو فایتر تایفون و اف 18 ... به دلیل ناکارآمدی کنار گذاشته شد و رافال فرانسوی برنده مناقصه شد ایران در ...

خرید «میراژ»؛ ویراژ رسانه‌ای که جریمه‌اش به جیب ایران رفت

www.mashreghnews.ir/.../خرید-میراژ-ویراژ-رسانه‌ای-که-جریمه‌اش-به-جیب...
۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آب و هوا - تهران ... نام بردن از "میراژ" که یک جنگنده فرانسوی به حساب می آید در نگاه اول برای ... هواپیمای میراژ اف 1 یک جنگنده چند ماموریتی "Multirole" است که در دهه ... رافال فرانسوی یا سوخوی روسی برای ایران، مسئله این است+عکس (آماده نیست ...... به ایران بفروشه پس شما از این بابت هیچگونه نگرانی به خودتون راه ندید.

روسیه: ترکیه به مامن تروریست‌ها تبدیل شده - شمسه

salam98.ir/روسیه-ترکیه-به-مامن-تروریست‌ها-تبدیل/
۵۸ دقیقه پیش - سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: ترکیه به مامن شمار زیادی از ... اف 15 روسی در راه ایران / فرانسوی ها به دنبال فروش جنگنده «رافال» به تهران ...

برچسب ها - فروش جنگنده

www.fardanews.com/fa/tag/1/فروش%20جنگنده
نشست سفرای آمریکای لاتین در تهران؛. به گفته رهبر ایران نباید به ... تحویل جنگنده های روسی و چینی به ایران صحبت شود. ... حالی است که روسیه قراردادهای قدیمی مربوط به فروش جنگنده... کد خبر: ... جنگنده های فرانسوی در راه مصر. خرید 24 فروند جنگنده فرانسوی از نوع رافائل یک فروند. ... به عقل و طراح قرارداد فروش جنگنده های اف15 به.

هند به دنبال تقویت ناوگان هوایی خود با خرید 36 جنگنده ...

pop-music.biz/2016/01/07/هند-به-دنبال-تقویت-ناوگان-هوایی-خود-با-خ/
۱۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هواپیمای میراژ اف ۱ یک جنگنده چند ماموریتی "Multirole" است که در دهه ۱۹۷۰ … ... فرانسه بر سر فروش ۳۶ فروند جنگنده چند منظوره رافائل به هند با دهلی نو .... خرید جنگنده دست دوم یک راه برای نیروی هوایی پاکستان است که از .... تعاملات نظامی ایران و روسیه ایران به دنبال خرید جت. ..... آشنایی با جنگنده f-15 آمریکا – آگرولب.

بازدهی بورس به 1.6 درصد رسید/ رشد 30 درصدی خریداران ...

tsenews.com/بازدهی-بورس-به-1-6-درصد-رسید-رشد-30-درصدی-خر/
۵ ساعت پیش - اف 15 روسی در راه ایران / فرانسوی ها به دنبال فروش جنگنده «رافال» به تهران ... به این ترتیب شاخص بورس تهران در هفته گذشته رشد 884 واحدی را ...
mojnews : ضرورت توسعه دولت الکترونیک برای خدمت رسانی به مردم 12:25 ..... نامه نیوز : اف 15 روسی در راه ایران / فرانسه به دنبال فروش جنگنده «رافال» به تهران 11:27 ...

فرانسه ۲۴ فروند جنگندۀ "رافال" به مصر می فروشد ... - ار.اف.ای

fa.rfi.fr/فرانسه-۲۴-فروند-جنگندۀ-رافال-به-مصر...فروشد.../خاورمیانه
۲۴ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - هواپیمای فرانسوی "رافال" بر فراز اهرام مصر Dassault Aviation - Fr. ... کشور قرارداد فروش بیست و چهار فروند هواپیمای جنگنده از نوع "رافال" را ... شرکت هواپیماسازی "دِسو" گفته است که فروش هواپیماهای "رافال" به مصر ... سخنگوی وزارت امورخارجه: برخلاف ریاض، تهران به دنبال تنش‌آفرینی نیست. ایران/ عربستان سعودی ...

ده ابرجنگنده بی‌رقیب در جهان - سایت خبری تحلیلی تابناك ...

https://www.tabnak.ir/fa/news/431070/ده-ابرجنگنده-بی‌رقیب-در-جهان
۱۰ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در اینجا فهرست ده جنگنده بی‌رقیب را در حال حاضر (سال ۲۰۱۴‌) به شما معرفی می‌کنیم. ... در اصل اف-۲۲ به عنوان یک جنگنده برای برتری هوایی طراحی شده بود، اما ... داسو رافال (به فرانسوی: Dassault Rafale) هواپیمای جنگنده دوموتورهٔ ... سوخو سو–۲۷ (به روسی: Сухой Су-۲۷) جت جنگنده دوموتوره سنگین و .... 15:43 - 1393/06/10.
۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شبکه اطلاع رسانی راه دانا-جنگنده های ایرانی در میان برترین ها /از ... گروه: استان تهران ... در اصل اف-۲۲ به عنوان یک جنگنده برای برتری هوایی طراحی شده بود، اما دارای ... Sukhoi PAK FA – Russian سوخو پک فا یک هواپیمای جنگنده نسل پنجم .... Dassault Rafale – داسو رافال هواپیمای جنگنده دوموتورهٔ چندمنظورهٔ فرانسوی است ...

عربستان ؛ توان هوایی و جنگاوری [بایگانی] - سایت مرجع ...

www.aerospacetalk.ir › ... › توان هوایی کشورها
۱۵ دی ۱۳۸۹ ه‍.ش. - هواپيماي جنگنده اف 15 كه براي كشور عربستان ساخته شده با لقب خورشيد صلح ... 5 كرد در حالي كه هم اكنون عربستان به دنبال جايگزيني براي اف-5ها مي گردد. .... بازار جنگنده های فوق پیشرفته هوایی می باشد: اف-۲۲ آمریکایی و رافائل فرانسوی ... ایوانف اظهار داشته که روسیه تا کنون به ایران تجهیزاتی چون خودروهای زرهی و ...
۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فرانسه می‌تواند نیاز ما به هواپیماهای میراژ و ایرباس را تامین کند. ... در مورد سفر هیئت فرانسوی به ریاست فابیوس به تهران با توجه به مواضع ... نیازهای ایران توسط میراژ، به روزسانی جنگنده‌های قدیمی سری اف-1 ایران ... اما در این میان، ایران به‌ علت اینکه این جنگنده از نوع موشک‌های اگزوست ..... (-11.76%) -2, 15, لیر سوریه.

مغز متفکر حملات تروریستی پایتخت اندونزی کیست ...

saatsefr.com/.../مغز-متفکر-حملات-تروریستی-پایتخت-اندونزی-کیست...
۴ ساعت پیش - بحرون نعیم پس از حملات تروریستی پاریس با راه اندازی یک وبلاگ به تشریح چگونگی انتقال جنگ ... آیا آنکارا و تهران شراکت را قربانی رقابت می‌کنند؟ ... اف 15 روسی در راه ایران / فرانسوی ها به دنبال فروش جنگنده «رافال» به تهران.
۱۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هند به دنبال تقویت ناوگان هوایی خود با خرید 36 جنگنده فرانسوی رافال ... فرانسه و هند درباره قرارداد فروش 36 فروند هواپیمای چند منظوره رافال به دهلی . ... هواپیمای میراژ اف 1 یک جنگنده چند ماموریتی "Multirole" است که در دهه 1970 . .... ایران در حال خرید بیش از 400 فروند جنگنده از روسیه و چین | زد . .... 15پست - 4 نویسنده.
اخبار آبادان و خرمشهر و خوزستان و ایران. ... اف 15 روسی در راه ایران / فرانسوی ها به دنبال فروش جنگنده «رافال» به تهران · 17 مورد عجیب در نامزدهای اسکار 2016.
هواپيماي جنگنده اف 15 كه براي كشور عربستان ساخته شده با لقب خورشيد صلح ... اقدام به خريد صد فروند هواپيماي تایگراف 5 كرد در حالي كه هم اكنون عربستان به دنبال .... در بازار جنگنده های فوق پیشرفته هوایی می باشد: اف-۲۲ آمریکایی و رافائل فرانسوی ... در واقع توان و فن آوری سامانه های موشکی دفاع هوایی روسیه به حدی است که حتی ...
۳ ساعت پیش - **تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات فارس تا دهم بهمن 94 ... اف 15 روسی در راه ایران - فرانسوی ها به دنبال فروش جنگنده «رافال» به تهران.

تاثیر لغو تحریم ها بر روابط نظامی تهران و مسکو

www.irdiplomacy.ir/.../تاثیر+لغو+تحریم+ها+بر+روابط+نظامی+تهران+و...
همین مسئله سبب شده است تا افق همکاری های نظامی میان ایران و روسیه روشن به نظر آید. ... به نظر هم نمی آید تا مدت ها، هیچ دولت غربی یا نزدیک به غرب، حاضر به فروش سلاح به ایران شود. ... خرید 250 جنگنده سوخو-30 و بیست هواپیمای سوخترسان ایلیوشین-78 را از روسیه دارد. .... به نظر من ایران باید از فرانسه جنگنده وارد کنه و از آلمان تانک.

نهایی شدن فروش رافال : فرانسه به هند جنگنده پیشرفته رافال ...

www.military.ir › ... › اخبار روز ایران و جهان › اخبار نظامی
۱۲ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 15پست - ‏9 نویسنده
Page 1 of 4 - نهایی شدن فروش رافال : فرانسه به هند جنگنده پیشرفته رافال می فروشد ... تهران - شركت سازنده هواپیماهای جنگی 'رافال' فرانسه موسوم به 'دَسو' روز سه شنبه از ... به دنبال انتشار این خبر، ارزش سهام شركت هواپیما سازی 'دَسو' بیش از 20 درصد در .... اون وقت برادران وهابی باید اخرین نسل اف 15 یا رافال سوار بشن
۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به راستی چه اتفاقی در فضای سیاسی اروپا رخ داده است و درك و تلقی ما از تغییراتی كه .... اف 15 روسی در راه ایران / فرانسه به دنبال فروش جنگنده «رافال» به تهران ... ادعای اد رویس: تهران با توافقنامه هسته‌ای سر واشینگتن کلاه گذاشت.
۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روز گذشته سخنگوی دولت گفته بود که فرانسه می‌تواند نیاز ما به ... که از وی در مورد سفر هیئت فرانسوی به ریاست فابیوس به تهران با توجه به مواضع دولت ... قدیمی سری اف-1 ایران نیست، بلکه موضوع خرید جنگنده است که در روزهای اخیر ..... (-11.76%) -2, 15, لیر سوریه ... امام خامنه ای: راه علاج مشکلات افغانستان اتحاد اقو.

آخرین خبرهای شبکه ایران - پارست

www.parset.com/NR122_پیش‌بینی_قیمت_طلا_تا_پایان_سال.html
اف 15 روسی در راه ایران / فرانسوی ها به دنبال فروش جنگنده «رافال» به تهران شبکه ایران ۳۶ ... قاچاق میوه از 5 کشور/ فروش نارنگی‌ پاکستانی 3 برابر قیمت واقعی ایران ...
به دنبال اشغال عراق در تابستان سال 2003، عملیات هوایی بسیاری اطراف ایران ... سال 2003، جنگنده های فانتوم II نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران دائماً به انجام ماموریت ..... روس ها تنها کسانی نبودند که در فروش تجهیزات نظامی به ایران تلاش می کردند. ... تهران به دلیل عدم تامین بودجه مورد نیاز این خرید توسط دولت پیشنهاد فرانسوی ها را رد کرد.
آخرین خبرهای روز ایران و جهان را به صورت متمرکز و دسته بندی شده در گودنیوز مطالعه کنید. ... اف 15 روسی در راه ایران / فرانسه به دنبال فروش جنگنده «رافال» به تهران.

بمباران ۴۰۰نقطه ازایران صورت میگیرد - خبر روز

www.khabareruz.ir/search/?...بمباران%20۴۰۰نقطه%20ازایران%20صور...
باسیل در جریان سفر خود به روسیه با دیگر مقامات این کشور نیز دیدار و گفتگو خواهد ... در عملیات ارتش سوریه برای آزادی تل دادین بیش از 15 تروریست جبهه النصره به هلاکت رسیدند. ... به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رادیو "شام اف ام" به نقل از .... هند ۳۶ فروند جنگنده رافائل از فرانسه خریداری می کند فرانسه بر سر فروش ۳۶ ...
۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... سوخو سو-۳۰ و نیز کشتی‌های سطحی کلاس ناوچه به تهران هستند. ... به گفته این منبع، ایران در زمینه همکاری‌های نظامی و فنی با روسیه قصد ... راه بهترش اینه که خودمون بسازیم. ... این جنگنده در سطح بسیار بالاتری از جنگنده های اف14 ، اف 15 ، اف 16 ... دلیل ناکارآمدی کنار گذاشته شد و رافال فرانسوی برنده مناقصه شد ایران ...

ایران در حال خرید بیش از 400 فروند جنگنده از روسیه و چین | زد ...

www.zxn.ir/ایران-در-حال-خرید-بیش-از-400-فروند-جنگنده-ا.html
۱۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روسیه جنگنده سوخو 50 به ایران تحویل می‌دهد + عکس و سند – مشرق ... خط مونتاژ اف 16 را درست کنند،حال ایران می تواند این مهم را به روس ها و چینی .... فرانسه و هند درباره قرارداد فروش 36 فروند هواپيمای چند منظوره رافال به ..... گزینه های تهران برای خرید جنگنده روسی | تراز .... ایران به دنبال خرید 150 فروند جت جنگی از چین …

غرب نمی خواهد در لیبی به سود فرانسه دخالت کند - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/.../غرب-نمی-خواهد-در-لیبی-به-سود-فرانسه-دخالت-کند
۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کشورهای غربی با ایده دخالت نظامی در لیبی مخالفت می کنند و به جز ... تسریع در قرارداد فروش جنگنده های فرانسوی «رافال» به ارتش مصر نیز در ... شمال آفریقا به دنبال سربریدن 21 قبطی مصری ربوده شده به دست داعش، بر ... شنبه 16 خرداد 1394 15:13 ... اس یو ۳۵ روسیه است و رقیب اف ای ۱۸ سوپرهورنت آمریکایی ها است .
۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در اواسط دهه 70 میلادی با ارائه جنگنده های F-15 و F-16 توسط ایالات متحده درست در اوج .... روسیه جنگنده سوخو 50 به ایران تحویل می‌دهد + عکس و سند – مشرق نیوز … ... اف-17 ( JF-17) چینی در پاکستان راه اندازی شده است اما جنگنده سوخو-35 … .... داسو رافال (به فرانسوی: Dassault Rafale) هواپیمای جنگنده دوموتورهٔ چندمنظورهٔ …

جنگنده های موجود در خدمت نیرو های مسلح ایران - جنگاوران

jangaavaran.ir/جنگنده-های-موجود-در-خدمت-نیرو-های-مسلح/
۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مقاله به جنگنده های عملیاتی در نیروی های مسلح ایران می پردازیم. ... با در نظر گرفتن اینکه شاه به دنبال خرید اف۱۶ بود قرار بود اف۵ ها بین سال ... همچنان بین ۵۰ تا ۷۰ اف ۵ در ایران خدمت میکند که در گردان ۱۲ شکاری در مهراباد تهران، گردان ۲۱ و ..... نیروی هوایی هرگز جنگنده ساخت فرانسه نداشت و راه اندازی این هواپیما نیز ...

چه شد که مجری شدید؟ - لی لی پوت

www.lilipot.ir › اخبار فرهنگی و هنری
خامنه درباره‌ی اولین حضور خود در تلویزیون به عنوان مجری به بیان خاطره‌ای پرداخت و گفت: .... اف 15 روسی در راه ایران / فرانسوی ها به دنبال فروش جنگنده «رافال» به تهران ...

ایران در حال خرید بیش از 400 فروند جنگنده از روسیه و چین

axahang.rzb.ir/.../ایران-در-حال-خرید-بیش-از-400-فروند-جنگنده-از-روس...
۱۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روسیه جنگنده سوخو 50 به ایران تحویل می‌دهد + عکس و سند - مشرق ... خط مونتاژ اف 16 را درست کنند،حال ایران می تواند این مهم را به روس ها و چینی . .... فرانسه و هند درباره قرارداد فروش 36 فروند هواپيمای چند منظوره رافال به ..... گزینه های تهران برای خرید جنگنده روسی | تراز .... ایران به دنبال خرید 150 فروند جت جنگی از چین .

5 سلاح ایرانی که چالشی جدی برای آمریکا به وجود می آورد

www.militarynews.ir/.../5-iranian-weapons-that-pose-a-serious-challenge...
سایت nationalinterest در مطلبی با اشاره به قدرت نظامی ایران نوشت به استثنای کره ... نظامی مبتنی بر بازدارندگی بر سه نوع از قابلیت های مهم را دنبال کرده است. ... بر خلاف موشک های شهاب، موشک سجیل-1 سوخت جامد،و تا حد زیادی زمان راه اندازی آن ... در واقع، واشنگتن به مدت طولانی به لابی با روسیه برای عدم فروش اس 300 به ایران بود.

فروش ۳۶ فروند جنگنده رافال فرانسه به هند - آکا

www.akairan.com/havades-akhbar/.../news2015122020255421309.html
۲۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فرانسه و هند درباره قرارداد فروش ۳۶ فروند هواپیمای چند منظوره رافال به ... کشور در شرایط تحریم و رکود قابل تحسین است سیاسی15 دقیقه پیش .... آکاایران تجهیز بمب افکن های سوخو ۳۴ روسی به سامانه جنگ الکترونیک ... هوای فردای تهران ناسالم است .... سازمان ملل متحد در امور یمن و حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آف.
مناطق کردنشین ترکیه درگیر جنگی خونین 'به دور از چشم مطبوعات جهانی'. جمعه, 15 ..... اف 15 روسی در راه ایران / فرانسوی ها به دنبال فروش جنگنده «رافال» به تهران.

وحشت صهیونیست‌ها از "سوخو 30 " ایران - باشگاه خبرنگاران جوان

www.yjc.ir/fa/news/5460923/وحشت-صهیونیست‌ها-از-سوخو-30-ایران
۲ روز پیش - به ادعای این نشریه اسرائیلی، فرانسوی ها بعد از روس ها در صف رقبای فروش ... آنها اینک با ایرانی ها در حال گفت وگو برای فروش جنگنده "رافال" هستند. ... و به عنوان یک جنگنده چند ماموریتی سنگین و به نوعی شبیه به برنامه F-15E .... سمت جدید سفیر فرانسه در تهران ... سقوط یک فروند جنگنده اف ۱۸نیروی دریایی آمریکا.

بهترین هواپیماهای جنگنده دنیا | فیسبوک ایران - صفحه اصلی

porya-borujerd.fbiran.ir/list/بهترین+هواپیماهای+جنگنده+دنیا.html
پوتین در دیدار با پادشاه اردن در واکنش به سقوط جنگنده روسی در حریم هوایی ... به گزارش تهران خبر، موشه یلعون وزیر دفاع اسرائیل امروز اعلام کرد که یک .... تولیدبکارگیرنده(ها) نیروی هوایی فرانسه , نیروی دریایی فرانسه ,نیروی هوایی مصر ... اسکورت بمب افکن های روسیه با جنگنده اف 14 ایران .... ساخت و توسعه جنگنده تاکتیکی اف-15:

گزارش سایت فرانسوی از “پسر بد” فوتبال ایران

iusfestivals.ir/1/
سامانه موشکی "اس ۴۰۰ "اخیرا سامانه موشکی "اس ۴۰۰ " فدراسیون روسیه به دلایلی که "کرملین" آن ..... مصوبه “روادید” آمریکا یک حرکت قوی ضدایرانی در ابتدای راه برجام است ..... فایننشال تایمز: داعش 'دیوانه وار' به دنبال خرید اسلحه و مهمات است ...... مصر فوریه گذشته نیز ۲۴ جنگنده پیشرفته از نوع رافال از فرانسه خریداری کرد و این علاوه بر ...

اتفاق اخیر در فرانسه - خبر

khabargozari.xyz/search/?q=اتفاق%20اخیر%20در%20فرانسه&page=7
۲۵ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گفته وزارت دفاع فرانسه، 10 فروند جنگنده رافائل فرانسه به ... چند رسانه‌ای > عکس - تعدادی از شهروندان ایرانی با روشن کردن شمع در مقابل سفارت فرانسه در تهران، به ... روسیه حملات پاریس را محکوم و به فرانسه پیشنهاد همکاری در تحقیق ... اما به دنبال مذاکرات فدراسیون فوتبال انگلیس با فدراسیون فوتبال فرانسه ...

#نیروهوایی Instagram tag - imagli.com

www.imagli.com/tag/نیروهوایی
15 hours ago ... از تیر سال ۱۳۶۷ (ژوئیه ۱۹۸۸)، عراق به همین روش توانست چندین اف-۱۴ ایرانی را هدف ... رنو کولئوس نگین خودرو ایرسا #نگین_خودرو #نگین #نیروهوایی #دماوند #تهران #تهرانپارس #تهران_نو #فروش #فرانسه #اقساطی #خرید #رنو تلفن تماس و .... بعلاوه ، جنگنده رافال قابلیت حمل سلاح هسته ای دارد و در نیروی هوایی فرانسه به ...
۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فرانسه پیشتر ۱۲ جنگنده "رافال" و"میراژ ۲۰۰۰"، یک هواپیمای سوخت‌رسان از ... اورانیوم با غلظت چهار درصد ایران به روسیه امضا شده و با فروش این سوخت ایران «عملا» ... 25/11 21:15 ... پیش تر یک مقام ارتش ترکیه اعلام کرد جت های اف - 16 ترکیه امروز یک جنگنده .... گزارش گاردین از بهترین ته چین ایرانی در بازار تهران

فرانس2 فرانسه در استانه فروش 60 فروند جنگنده رافال به ...

mihan.downloadzha.in/pdown1938312_فرانس2-فرانسه-در-استانه-فرو...
فرانسه در امارات و 60 جنگنده اف 16 امریکا در سر گذاشته است به گزارش. www dolatebahar com. ... مذاکرات روسیه برای فروش سوخو 35 به امارات را به رافال در ایران قطعی است به. .... اجتماعی با 15 میلیون جوان در استانه فرابخشی است و به کل ایرانی به فروش. ... مدیرکل دفتر تجهیز ماشین الات راهداری وزارت راه و شهرسازی خبر داد اختصاص ...

خرید "جنگنده میراژ" فرانسوی در اولویت نیازهای نیروی هوایی

www.zamoone.com/.../خرید-quot-جنگنده-میراژ-quot-فرانسوی-در-اولوی...
۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خرید "جنگنده میراژ" فرانسوی در اولویت نیازهای نیروی هوایی است؟ ... آیا خرید جنگنده‌های میراژ از فرانسه طبق آنچه که نوبخت گفته، منافع ایران را تامین می‌کند؟ ... فرانسه می‌تواند نیاز ما به هواپیماهای میراژ و ایرباس را تامین کند. ..... شهادت 15 ایرانی مدافع حرم در سوریه صحت ندارد ... توافق عراق با روسیه برای حمله به داعش.

لذا خلبانان با گردش 90 درجه راه ایران را پیش گرفتند. ... لذا بعد از سمت گرفتن به سمت تهران، با پایگاه هوایی تماس می گیرد و با اعلام ... پس از طی دوره به عنوان خلبان شکاری تاکتیکی «اف-5» به اسکادران 42 شکاری بمب ...... کنترل هواپیما را روی حالت ماکزیمم پس سوز قرار داد و به دنبال فانتوم در حال فرار ...... رافال جنگنده ی هزاره سوم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 96
  • باردید دیروز : 213
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 4,952
  • بازدید سال : 39,059
  • بازدید کلی : 321,103
  • محصولات
    http://shadkaam.zepo.ir/images/shop/img20849_vv_13941204-131333_.png

    قیمت : 5,000 تومان

    http://www.modiresite.com/wp-content/uploads/2014/10/Buy-Now-button-download.jpg

    http://shadkaam.zepo.ir/images/shop/img20849_kk_13941204-201235_.png

    قیمت : 9,900 تومان

    http://www.modiresite.com/wp-content/uploads/2014/10/Buy-Now-button-download.jpg

    http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/16/2862837_361.jpg

    قیمت : 3,500 تومان

    http://www.modiresite.com/wp-content/uploads/2014/10/Buy-Now-button-download.jpg

    http://shadkaam.zepo.ir/images/shop/img20849_zj_13941129-133251_.png

    قیمت : 5,000 تومان

    http://www.modiresite.com/wp-content/uploads/2014/10/Buy-Now-button-download.jpg

    محصولات