loading...
انجمن زبان|لورفته|جدید|استخدام|اگهی|جدید|فیلم|موزیک|تفریحی|دانولد|برنامه|بازیپاندرویید|ترفند|هک
admin بازدید : 293 جمعه 25 دی 1394 نظرات (0)
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با احترام به بهرام میرشیبانی مدیرفنی تیم نفت تهران به نظرم او مرا با بازیکن دیگری اشتباه گرفته است.
مهدی طارمی  حضور در پرسپولیس رویاهای بچگی‌ام بوده/ در ایران برای هیچ تیمی غیر از پرسپولیس بازی نمی کنم
به این مطلب امتیاز دهید
77.8% 22.2%

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مهدی طارمی در خصوص صحبت‌های بهرام میرشیبانی مدیرفنی تیم فوتبال نفت، حضورش در پرسپولیس، پیشنهاد دایی به وی و موارد دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

 

*بهرام میرشیبانی مدیر فنی تیم فوتبال نفت گفته که «قبل از اینکه طارمی به پرسپولیس برود با پدرش به باشگاه نفت آمدند و خواستار حضور در تیم ما بودند ولی در آن سال نشد که نشد». این موضوع صحت دارد؟

نمی دانم منظور او چه سالی است. من دو سال خدمت سربازی بودم و در هیچ تیمی حضور نداشتم . بعد از آن هم با قراردادی دو ساله به ایرانجوان بوشهر رفتم که پس از گذشت یکسال با پیشنهاد علی دایی و پرسپولیس مواجه شدم و به این تیم آمدم.

 

*یعنی این کار را انجام نداده‌ای؟

وقتی خدمت سربازی من تمام شد ابتدای لیگ برتر دوره سیزدهم بود. من فقط در تمرینات گسترش فولاد که تازه به لیگ برتر آمده بود شرکت کردم که مرا انتخاب نکردند. بعد هم به بوشهر برگشتم و به ایرانجوان رفتم. اگر آن فصل مدنظر میرشیبانی است که قاعدتا باید من در تمرینات نفت شرکت کرده باشم و سرمربی آن فصل نفت هم فکر کنم یحیی گل محمدی بوده که باید حضور من را یادش باشد. اگر هم بگویند من بعد از دوسال دوری از فوتبال و حضور در پادگان سرم را پایین انداخته و مستقیم رفته‌ام دفتر باشگاه نفت و گفته‌ام با من قرارداد ببندید که باید خیلی اتفاق جالب و منحصر به فردی بوده باشد.

 

* جالب اینجاست که پیش از شروع لیگ چهاردهم هم به پرسپولیس پیوستی!

بله دقیقا! پس از حضورم در ایرانجوان و بلافاصله پس از پایان لیگ دسته اول علی دایی از طریق یک دوست مشترک با من تماس گرفت و پرسید دوست داری در پرسپولیس بازی کنی؟ من شوکه شده بودم. علی دایی و بهمن دهقان هم شاهد زنده هستند. بعد از آن که حرف‌های‌مان را زدیم قرار شد در آغاز فصل نقل و انتقالات بروم قراردادم را با پرسپولیس ببندم. از آن لحظه تا لحظه ثبت قراردادم روزشماری می کردم. وقتی بلافاصله پس از خاتمه لیگ یک، پیشنهاد علی دایی که اسطوره کودکی‌ام بوده و پرسپولیس که بازی در آن برایم رویا بوده را در جیب داشتم آیا منطقی است من و پدرم به باشگاه نفت رفته و خواستار حضور در آن تیم شده باشیم؟

 

*خب فکر می‌کنی چرا میرشیبانی این حرف‌ها را مطرح کرده است؟

با احترام به مدیرفنی نفت تهران، به نظرم او من را با بازیکن دیگری اشتباه گرفته است. اگر به باشگاه نفت رفته بودم مثل همان ماجرای گسترش فولاد اعلام می‌کردم و برایم کسر شان نبوده که بخواهم کتمان کنم. هنوز هم محل دفتر باشگاه نفت را بلد نیستم. تنها خاطره ام از باشگاه نفت این است که در 18 سالگی اولین گل لیگ برتری ام را با پیراهن شاهین به تیم نفت تهران در ورزشگاه تختی زدم و دقیقه 88 بازی دو بر یک باخته را دو بر دو کردیم.

 

*درباره پیشنهاد معاوضه یک بازیکن پرسپولیس با بیرانوند هم صحبت کن. برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که مدیران باشگاه نفت تو را برای معاوضه با دروازه‌بان تیم‌شان مدنظر داشتند!

من نمی‌دانم چنین پیشنهادی وجود داشته یا خیر اما در مورد خودم می گویم وقتی خودم خانه و خانواده ای بزرگ به نام پرسپولیس دارم که حضور در آن رویاهای بچگی‌ام بوده دلیلی ندارد مستاجر خانه دیگران شوم. پیراهن پرسپولیس را ساده به دست نیاورده ام که آن را با پیراهن دیگری عوض کنم. خیال همه هواداران راحت. من فوتبال را با دلم بازی می کنم و در ایران برای تیمی غیر از پرسپولیس بازی نمی کنم چون دلم با تیم دیگری نیست.

 

* در پایان اگر صحبتی باقی مانده بگو.

نفت تیم ریشه دار و قابل احترامی است که در فوتبال ما نقش سازنده ای داشته اما حالا که حرف از نفت است از مدیران ارشد وزارت نفت یک درخواست دارم. استان بوشهر گنجینه نفت و گاز کشور است و در طی دوسال حمایت پارس جنوبی از شاهین بوشهر، این تیم به لیگ برتر رسید. شور و هیجان حضور شاهین و هوادارانش را فوتبال ما هیچگاه از یاد نمی برد. امیدوارم وزارت نفت در کنار نفت تهران روی فوتبال پرتماشاگر بوشهر هم سرمایه گذاری کند تا هزینه هایی که از بیت المال برای فوتبال می شود منجر به ایجاد شور و نشاط در این استان محروم شود.

حضور در پرسپولیس رویاهای بچگی‌ام بوده/ در ایران برای هیچ ...

www1.jamnews.ir/detail/News/621393
۳ ساعت پیش - حضور در پرسپولیس رویاهای بچگی‌ام بوده/ در ایران برای هیچ تیمی غیر از پرسپولیس بازی نمی کنم. مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با احترام ...

حضور در پرسپولیس رویاهای بچگی‌ام بوده در ایران برای هیچ ...

newsfile.ir/.../حضور+در+پرسپولیس+رویاهای+بچگی‌ام+بوده++در+ایران+...
حضور در پرسپولیس رویاهای بچگی‌ام بوده در ایران برای هیچ تیمی غیر از پرسپولیس بازی نمی کنم. مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با احترام به بهرام ...

حضور در پرسپولیس رویاهای بچگی‌ام بوده* در ایران برای هیچ ...

www.titremomtaz.ir/.../%20حضور%20در%20پرسپولیس%20رویاهای%2...
حضور در پرسپولیس رویاهای بچگی‌ام بوده* در ایران برای هیچ تیمی غیر از پرسپولیس بازی نمی کنم · دو زن تاثیرگذار زندگی مرد اول تنیس دنیا را بشناسید

حضور در پرسپولیس رویاهای بچگی‌ام بوده/ در ایران برای هیچ ...

www.divarnews.com/شرح-خبر/?...حضور-در-پرسپولیس-رویاهای-بچگی‌ا...
اتحادیه اروپا تعویق تحریم های ایران را تمدید کرد. امروز به وقت ... حضور در پرسپولیس رویاهای بچگی‌ام بوده/ در ایران برای هیچ تیمی غیر از پرسپولیس بازی نمی کنم.

حضور در پرسپولیس رویاهای بچگی‌ام بوده/ در ایران برای هیچ ...

feedgah.com/lastnews/.../حضور-در-پرسپولیس-رویاهای-بچگی-ام-بوده-در...
حضور در پرسپولیس رویاهای بچگی‌ام بوده/ در ایران برای هیچ تیمی غیر از پرسپولیس بازی نمی کنم.
۴ ساعت پیش - حضور در پرسپولیس رویاهای بچگی‌ام بوده/ در ایران برای هیچ تیمی غیر از پرسپولیس بازی نمی کنم · معرفی ایمن ترین خطوط هوایی 2015 · پیست ...
۵ ساعت پیش - حضور در پرسپولیس رویاهای بچگی‌ام بوده/ در ایران برای هیچ تیمی غیر از پرسپولیس بازی نمی کنم · معرفی ایمن ترین خطوط هوایی 2015 · پیست ...
آمار.
۴ ساعت پیش - مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با احترام به بهرام میرشیبانی ... من دو سال خدمت سربازی بودم و در هیچ تیمی حضور نداشتم . ... بزرگ به نام پرسپولیس دارم که حضور در آن رویاهای بچگی‌ام بوده دلیلی ندارد مستاجر خانه دیگران شوم ... من فوتبال را با دلم بازی می کنم و در ایران برای تیمی غیر از پرسپولیس بازی نمی کنم ...


۴ ساعت پیش - مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با احترام به بهرام میرشیبانی ... من دو سال خدمت سربازی بودم و در هیچ تیمی حضور نداشتم . ... بزرگ به نام پرسپولیس دارم که حضور در آن رویاهای بچگی‌ام بوده دلیلی ... من فوتبال را با دلم بازی می کنم و در ایران برای تیمی غیر از پرسپولیس بازی نمی کنم چون دلم با تیم دیگری نیست ...

افاضلی پرسپولیسی می شود؟! | شِیر نیوز | ShareNews

sharenews.ir/164958/افاضلی-پرسپولیسی-می-شود؟/
۲۴ دقیقه پیش - حضور در پرسپولیس رویاهای بچگی‌ام بوده/ در ایران برای هیچ تیمی غیر از پرسپولیس بازی نمی کنم · هشدار بورا میلوتینوویچ معروف به قطری ها در آستانه بازی با امیدهای ایران ... افاضلی در این باره به کاپ اظهار داشت: صحبت هایی انجام شده بود که به عنوان دستیار در کنار برانکو حضور پیدا کنم اما طی جلساتی که داشتیم ...

حضور در پرسپولیس رویاهای بچگیام بوده در ایران برای هیچ ...

addit.ir/.../حضور-در-پرسپولیس-رویاهای-بچگیام-بوده-در-ایران-برای-هی...
حضور در پرسپولیس رویاهای بچگیام بوده در ایران برای هیچ تیمی غیر از پرسپولیس بازی نمی کنم.

دو زن تاثیرگذار زندگی مرد اول تنیس دنیا را بشناسید ...

saatsefr.com/.../دو-زن-تاثیرگذار-زندگی-مرد-اول-تنیس-دنیا-را-بشناسی...
۳ ساعت پیش - شایعه خروج بازیکن "پرسپولیس" پایان یافت؟! حضور افاضلی در پرسپولیس ... حضور در پرسپولیس رویاهای بچگی‌ام بوده/ در ایران برای هیچ تیمی غیر از پرسپولیس بازی نمی کنم[5 دقیقه پیش]. شبکه های اجتماعی. آر اس اس ادامه.
حضور در پرسپولیس رویاهای بچگی‌ام بوده/ در ایران برای هیچ تیمی غیر از پرسپولیس بازی نمی کنم · رییس باشگاه اتلتیکومادرید: به حکم فیفا اعتراض می‌کنیم.
قلعه نویی نمی گذاردحواشی روی تیم تاثیربگذارد/امیدوارم مشکلات حل شود. - کاپ ... شاهین‌طبع : پیش‌بینی یک بازی دشوار را برابر ثامن داشتیم. - شهر خبر .... حضور در پرسپولیس رویاهای بچگی‌ام بوده/ در ایران برای هیچ تیمی غیر از پرسپولیس بازی نمی کنم. - شهر خبر ... واکنش معاون استقلال به توطئه: شکایت می کنم! - متا ورزش ...

فرانسه فعالیت 3 انجمن اسلامی را ممنوع كرد-http://www ... - ...

oranusnovin.ir/sms_site/khabar_sara/news_loader.aspx?sn=4692797
۲ روز پیش - حضور در پرسپولیس رویاهای بچگی‌ام بوده/ در ایران برای هیچ تیمی غیر از پرسپولیس بازی نمی کنم[] ... بنابه گزارش خبرگزاری فرانسه، «برنار کازونو» اعلام کرد: «در جمهوری فرانسه هیچ جایگاهی برای گروه‌هایی که افراد را ترغیب به ...

درمان آرتروز فقط با ... - مهمترین اخبار ایران و جهان

vista.ir/article/368429/درمان-آرتروز-فقط-با-...
اگر روش غیر جراحی کافی نبود، با عمل جراحی مهره های کمر را جوش می دهیم یا استخوان .... بحران تازه در سینمای ایران - پخش فیلم‌های تازه با حضور بازیگران داخلی، این روزها از ... رویاهای بچگی‌ام بوده/ در ایران برای هیچ تیمی غیر از پرسپولیس بازی نمی کنم ...

PERSPOLIS

redgirl-75.blogfa.com/1392/01
پرسپولیس نیوز : عقاب آسیا می گوید هیچ کس خوابش را هم نمی دیده که او در جام جهانی ... تیم ملی بعد از 16 سال قهرمان آسیا شد،آیا آمده ام بگویم که عابدزاده در این بازی چه .... زمانی بود که از تهران فقط من در این مراسم شرکت می کردم اما حالا مسئولان زیادی می روند. ... تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن از ساعت 17 امروز در حضور نزدیک به 10 هزار ...

نقل و انتقالات پرسپولیس فصل91-92 [بایگانی] - انجمن های ...

www.arteshesorkh.com › ... › آرشيو بخش فوتبال داخلي › فصل 90-91
۳ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 100+پست - ‏42 نویسنده
ایمان می خواهد سال آینده در ایران بازی کند و مسئولان پرسپولیس ... منم موافقم،ما الان توی این شرایط فکر نمیکنم که نیازی به ایمان داشته باشیم! ..... نه مثل خیلیا که اسمشون بزرگ بود ولی هیچ سودی به باشگاه نرسوندن. ... حسین ماهینی که در اردوی تیم ملی حضور دارد به خبرنگار سایت گل گفت« هم حرفهایم را با سردار زده ام و ...

کلوپ تیم استقلال تهران [بایگانی] - صفحه 17 - انجمن های ...

www.arteshesorkh.com › ... › باشگاههاي ليگ برتر
۲۹ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 100+پست - ‏24 نویسنده
فکر کنم هیچکسی اینو ندیده غیر خودت:4::4: ... برای اینکه بگویی دنیا به هیچ جایت نیست، پاسخ های دو کلمه ای بده. .... سوال دیگر خبرنگاران درباره حضور مثبت کرار در استقلال بود که او گفت: اینکه استقلال با کرار یا بدون او تیم متفاوتی است را باید از ..... این روزا اصلا رو فرم نیست و زیاد جالب بازی نمی کنه.
حضور در تیم ملی فرصتی است که ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید. ... من به طور غیر مستقیم از طریق ژوزه دعوت شدم که به پرسپولیس بیایم. ... دیگر به آن بازی نمی‌کنم اما تا وقتی که بازی تمام نشده و درون دروازه هستم، محکم بازی می‌کنم و نهایت تلاشم را ... برای خود من هیچ فرقی نمی کند که با یک مربی ایرانی کار می کنم یا خارجی.

منصوریان: می خواهم مربی تیم ملی شوم - عصر ایران

www.asriran.com/fa/news/.../منصوریان-می-خواهم-مربی-تیم-ملی-شوم
۳۱ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - طبیعی هم بود وقتی به عنوان مربی استقلالی در تیم ملی حضور داشتم تعداد ... اگر پرسپولیس هم فصل گذشته سرحال بود بهتر می‌توانست به تیم ملی ... شاید من در رویاهای خودم بگویم چه خوب می شد جای کی‌روش باشم، اما آدم باید منطق داشته باشد. ... من با کفاشیان و نبی صحبت کردم، به من گفتند خودت سرمربی بازی با ...
۴ ساعت پیش - حضور در پرسپولیس رویاهای بچگی‌ام بوده/ در ایران برای هیچ تیمی غیر از پرسپولیس بازی نمی کنم · هشدار بورا میلوتینوویچ معروف به قطری ها در ...

چشمی: از حضور در استقلال خوشحالم؛ شماره چهار را می پوشم ...

www.tarafdari.com/.../چشمی-از-حضور-در-استقلال-خوشحالم؛-شماره-چهار-ر...
۲۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - البته شماره 4 متعلق به صادقی بود که کاپیتان این تیم بوده و من حتما باید ... امروزم پیروز قربانی گفته بچگیاش پرسپولیسی بوده ! ... پرسپولیسی نیستم ولی مهم اینه که با جون و دل واسه تیمش بازی کنه نه زبون ... نوراللهی بهترین هافبک دفاعی ایران رو داریم. .... هیچ وقت دلیل کل کل استقلالیا رو با لنگیا نمیفهمم.
۱۵ فروردین ۱۳۹۰ ه‍.ش. - قرار شد به جای 10 میلیونی که پرسپولیس می داد 3میلیون از استقلال بگیرم. ... اگر تهران هم نشد بروم در یک تیم خوب شهرستانی بازی کنم، تیمی که ... رویاهای من را گرفتند. ... تا به حال این حرف ها را هیچ جا نزده بودم اما الان گفتم چون اگر شدم مجاهد ... به خاطر فوتبال زیاد مدرسه نمی رفتم و او روی این مسئله خیلی گیر بود.

استقلال قدیم - مصاحبه

esteghlal-ghadim.blogfa.com/category/5
به من زیاد بازی داده نمیشد و گاهی اگر بازی میکردم تیم از حریف عقب بود. .... اگر جمعه،استقلال سه تا از پرسپولیس بخورد چه کسی قرار است جوابگو باشد؟ ... آن روزها فضای تیم همین بود و حتی من که در تیم ملی حضور داشتم و قرار بود به اروپا بروم،تحت تاثیر همین جو بودم و .... هیچ کس نمی توانند این مساله را از تاریخ استقلال پاک کند.
الآن مگر مربی تیم‌های بزرگ سراسر دنیا قبلاً در همان تیم‌ها بازی کرده‌اند؟ .... دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس فصل آینده نیز در این تیم حضور خواهد داشت. ..... شخصی بود که من در کار پرسپولیس هیچ زمانی مسائل شخصی را دخیل نمی‌کنم. ...... دروغ نمی‌گویم، آرزوی بچگی‌ام پرسپولیس بود/ باید نظر هواداران و دایی را جلب کنم.
۲۹ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - محسن مسلمان بدون شک یک خرید ایده آل برای پرسپولیس محسوب می شود. او در شرایطی به جمع سرخپوشان پیوست که حتی استقلال هم خواهان جذبش بود اما مسلمان در نهایت ... باید افتخار کنی که پرافتخارترین تیم ایران تو رو بخواد هرکی ندونه فکر میکنه ... نتیجه: سقوط به اعماق جدول و حسرت حضور در بازیهای آسیایی.
استقلال قهرمان♥♡ - به نام خدایی که استقلال را آفرید تا پرسپولیس بی سرور ... تیمی که می‌تواند پاختاکور را ببرد، به هیچ عنوان تیم آسانی نیست. ... سرمربی استقلال درباره انتقادهایی که به او درباره بازی دادن به هاشم بیک‌زاده ... کنارم بود و به احترام فتح‌الله‌زاده آن هم دو دقیقه در جشن قهرمانی حضور پیدا کردم. ...... از همون بچگيا آبي‌ام.

نسیم سحربای دو

sartcom.baido.ir/
پپ گواردیولا سر مربی کنونی بایرن مونیخ زمانی که سرمربی بارسلونا بود اقدام به ... در تنها بازی برگزار شده هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس تیم نیوکاسل موفق .... ایران به ژاپن ببازد و منتقدان دوباره علیه اش شوند، ناراحت نمی شود: «هیچ ارزشی ...... حضور برانکو در ایران دیگر غیر قانونی نیست، سرمربی پرسپولیس مجوز کار گرفت.

تیر ۱۳۹۲ - دختر قرمز

www.redgirl2013.blogfa.com/1392/04
رویای زیبای من ... مدیر روابط عمومی پرسپولیس مصاحبه کرده گفته انصاری فرد به خاطر پول رفته! .... بچگیم دستکشهای بابامو دستم می کردم بعد گل میخوردم قهر میکردم. ... سپاهان بود کار بدی نکرده بود و نمی خواستین حکم بدین،حالا که اومده پرسپولیس .... دهنوی امروز با حضور در اردوی پرسپولیس پیوستن خود را به این تیم قطعی کرد.

روزای خیلی خوب

www.yasy17.blogfa.com/
ز بهر برد تو بر تیم آبی / توکل بر خدا کردن چه زیباست ... مترجم : میگن من این پوشک رو به هوادارانمون برای بازی جمعه پیشنهاد می کنم ! ... در ایران فقط پرسپولیسی ها افتخار حضور در جام باشگاه های اروپا و گلزنی در آن را داشته اند! ..... آری غم از تو می نویسم از تو که هیچ وقت و هیچ کجا مرا تنها نمی گذاری و گاهی فکر می کنم که به عقد من ...

تاپیک اختصاصی پرسپولیس تهران | ارتش سرخ | جلد 2 ...

forum.p30world.com › ... › موارد ديگر › ورزش › فوتبال داخلی
۲۷ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 100+پست - ‏49 نویسنده
من تاكنون 22 قهرماني و 8 قهرماني بين قاره‌اي كسب كردم آيا من احمقم كه اين جام‌ها را به دست آورده‌ام. .... سفر پرسپوليس به عربستان در سال گذشته درست بعد از بازي تيم ملي در ... در پرسپولیس چالش بزرگ حاشیه ها را داشته باشد اما هیچ کس نمی تواند .... دیدار دو تیم در تهران با نتیجه 2-2 تمام شده بود و حالا سپاهان فرصت آن را ...
۳ ساعت پیش - جمعه ۲۵ دی ۱۳۹۴ الجمعة ٤ ربيع الثاني ١٤٣٧ Friday, January 15, 2016. صفحه اصلی · صفحه نخست · سیاسی · انتخابات · بین‌الملل · دولت · مقاومت.

جدیدترین رده بندی تیم های فوتبال باشگاهی در جهان

www.doostiha.ir/1392/06/10/جدیدترین-رده-بندی-تیم-های-فوتبال.html
۱۰ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بایرن‌مونیخ همچنان برترین تیم جهان، استقلال 85 و پرسپولیس 446 تا ... من دیگه سوالی نمیکنم چون نه چاپ میشه نه کسی جواب میده در ضمن (کردی) ... پرسپولیس نخستین نمایندهٔ ایران در جام باشگاه‌های آسیا بود ... تیم فوتبال پرسپولیس توانسته در ۹ بازی پیاپی شهرآورد تهران٬ ..... دانلود سریال تعبیر وارونه یک رویا.

فقط پرسپولیس و رئال مادرید

perspolismadrid.persianblog.ir/1390/10/
۳۰ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - شروع بازی با گل خوردن ما بود و در این بازی ما با هر موقعیتی که امکان داشت مواجه شدیم. .... مدافع پرتغالی رئال کار تیمش را تمام شده نمی داد:« فکر نمی کنم که ... اما هیچ وقت به سر و صدای آن‌ها گوش نمی‌کنم، نه قبل از بازی و نه بعد از بازی. ... سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بهتر است لیگ ایران با حضور چند ...

خوزستان مهد فوتبال ایران فصل 92-93 [بایگانی] - ...

anjoman.parsfootball.com › ... › آرشیو انجمن فوتبال ایران › فصل 92-93
۳ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 38پست - ‏14 نویسنده
همیشه آرزوها داشتم ستاره های خوزستانی که تو تیمهای مختلف غیر ... چند شبکه ورزش پخش میکرد،ولی گفتم بذار بازی پرسپولیس رو ببینیم که ... درد گرفت انقدر الکی به تلویزیون نگاه کردم و هیچ اتفاق خاصی نیفتاد ! ... نفت بود که پس از یک سال حضور در آبادان، دوباره راهی تیم محبوب شمال .... رویاهای من را گرفتند.
هــــِی دلم برا این بیانیه هایی ک اینجوری و اینرنگی مینوشتمم تنگ شده بود اینم داره زیاد ... و مشکلای اجتماعیو میگفتم سلیقه های شخصیمو نمیگفتم و نمیگمم مثلا هیچ وقت ... تو این وب نمیگفتم و الانشم این کارو نمیکنم خیالتون راحته راحت - سعی میکنم ..... اونوقت تو بازی پرسپولیس – نفت چند دقیقه قبل بازی بهش خبر میدن ک مادرش ...

تیر ۱۳۹۰ - ما هردو از رفتن پشيمونيم

www.eshghe-man-haghighi.blogfa.com/9004.aspx
يه نگاه به گوشيم انداختم!15تا ميس كال از رضا افتاده بود وكلي مسيج! .... از همه دختراخدافظي كردم وهمينطور كه نگار غر ميزد كه زوده وكجاميري پريدم بيرون .... دروازه‌بان باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران در لیگ برتر فوتبال ایران است. ... بوشهر برگزار شد که از سوي عليرضا حقيقي، دروازه‌بان تيم پيروزي حرکات غير .... (هیچ ایرادی نداره).

6 پرسپولیسی گذرنامه هایشان را به فدراسیون فوتبال تحویل ...

www.ghatreh.com/.../پرسپولیسی-گذرنامه-هایشان-فدراسیون-فوتبال-تح...
اصلاحات اساسی در اقتصاد ایران ... 6 پرسپولیسی گذرنامه‌هایشان را به فدراسیون فوتبال تحویل دادند ... طرفداری- 6 بازیکن از تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در راه بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا و جام جهانی از سوی فدراسیون .... رضاییان: تلاشمان را دوبرابر می‌کنیم تا رویای هادی را تعبیر کنیم.
۲۶ مرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - پرسپولیسی بود ،گفتم دوست داری من از چه چیزی نپرسم؟...5 دقیقه خندید. ..... در بازي سرش مصدوم شده بود پشت توپ قرار گرفت، فکر کنم چيني بود و عابد ..... هیچ وقت خدا یادم نمی رود که عموی فوتبالیستم می خواند: ... دروازه بان تیم ماست ..... درود بر ملت ایران که یک بار دیگه با حضور در راهپیمایی امروز یک حماسه بزرگ ...

گفت و گوي خواندني با عليرضا منصوريان - نیک نیوز

niknews.ir/fa/news/11434/گفت-و-گوي-خواندني-با-عليرضا-منصوريان
۳۱ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اگر پرسپولیس هم فصل گذشته سرحال بود بهتر می‌توانست به تیم ملی ... در آکادمی استقلال، حضور در تیم‌های پایه و امید ایران در بزرگسالان به آدمی مثل ... شاید من در رویاهای خودم بگویم چه خوب می شد جای کی‌روش باشم، اما آدم باید منطق داشته باشد. ... من با کفاشیان و نبی صحبت کردم، به من گفتند خودت سرمربی بازی با ...

بیوگرافی و مصاحبه از مصطفی زمانی | mostafa zamani - ...

www.forum.98ia.com › ... › بیوگرافی › بازیگران و عوامل سینمای ایران
10پست - ‏7 نویسنده
قرارداد مصطفی زمانی عجیب ترین قرارداد در تلوزیون برای ساخت یک سریال بود چرا ... در مجالس اگر بگوید او بازیگر نقش یوسف است کسی حرفش را باور نمی کند چون ... مصطفی می گوید:با این جمله به هم ریختم و آن سکانس را خوب بازی کردم. ...... در ایران فقط پرسپولیسی ها افتخار حضور در جام باشگاه های اروپا و گلزنی در آن را داشته اند!

فشار قبر - عطش - میهن بلاگ

mohamad1567.mihanblog.com/post/archive/1389/7/page/4
۲۲ مهر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - چنانچه به قائده عمومیت فشار قبر توجه کنیم و به اجسادی که جنازه آنها را می .... حضور جنجالی علی دایی در برنامه نود به بهانه اختلاف مالی با فدراسیون، یکی .... داور با سابقه ایران در آخرین سال قضاوتش،داربی حساس پایتخت را سوت می زند. ..... در واقع پرسپولیس بدون هیچ مقدمه‌ای جایگزین شاهین شده بود اما مردم بازی 2تیم را ...
۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در این تاپیک همه تک عکس هایی که مربوط به پرسپولیس می باشد قرار میگیرد... ... کریمی هافبک اسطوره ای (legendary) سابق ایران و اشاره به حضور در تراکتور سازی .... پرسپولیسیها: این عکس تیم پرسپولیس در دو دهه قبل است؛ بازی ..... فرشته کوچولویم را با هیچ چیز عوض نمی کنم.» .... آرزوی بچگیم همچین روزی بود.

fatemeh | ورزش 11

www.varzesh11.com/fa/user/133818?link=Posts&page=9
تیم ملی ایران ... بیرانوند:حاضرم قرضی در پرسپولیس بازی کنم/علی آقا کمک کند ... حضور تیموریان و نوری در اردوی تیم امید .... داداشم میگه من بچگیام این شکلی بودم. ... میرم تا فتح رپ دستارو وا کن با من آناً اینو میدونی که منو تو باهم دنیا توی مشتمونه من ... ها تند میدوان پهلوهاشون آب شده ضمن اینکه الکی ادعا نمیکنم و فردا هم اگه بدمو بگن ...
ازوقتی این وبلاگ رو درست کردم فکر کنم این سومین بار که دارم میرم مشهد.خداحافظ همگی .... مهران دوستی سال گذشته در برنامه رادیویی«چهل سالگی» فرزاد حسنی حضور پیدا کرده بود. ..... همه بازی های پرسپولیس به جز بازی فولاد را تماشا کرده ام. ... طبیعتا از حالا خیلی ها درباره قهرمان حرف میزنند اما یقینا نمی شود به هیچ تیمی شانس قطعی داد.

شعار حیاکن رهاکن در سکوهای آزادی/ خودزنی مهاجم پرسپولیس

www.fastersearch.ir/cycdfmqymdrnmnsvdmnvcvndnsdcacyrctdscs.html
۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در صورت پیدا نکردن تیم جدید، از دنیای فوتبال ... ثبت بهترین رکورد نمی توانید آن را رها کنید. aa به صورت رسمی برای سیستم . ... بازیکن سابق پرسپولیس از جایگاه وی آی پی نظاره گر این بازی بود. ... هر چی بخوای پیدا می کنی - بازی اندرویدرها اسباب بازیی داره که خودمم .... فوتبال ایران.

مصطفي زماني، خوش چهره آل! - فروشگاه اینترنتی

www.ircounseling.org/news/item/79683/مصطفي-زماني،-خوش-چهره-آل!

خب من نقشی مانند یوسف پیامبر را بازی کردم که همانطور که گفتید در میان عامه خیلی ... همیشه سعی کرده‌ام که با چیزی که رویای بچگی‌ام بوده است زندگی کنم و کار را ادامه دهم. ... من از حضور در هر سه کار راضی هستم و از به نظرم بهترین کار‌هایم محسوب می‌شوند. ..... ITC مهاجم هندوراسی تیم فوتبال پرسپولیس هنوز به دست مسئولان این باشگاه ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 348
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 194
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 67
  • بازدید سال : 58,196
  • بازدید کلی : 340,240
  • محصولات
    http://shadkaam.zepo.ir/images/shop/img20849_vv_13941204-131333_.png

    قیمت : 5,000 تومان

    http://www.modiresite.com/wp-content/uploads/2014/10/Buy-Now-button-download.jpg

    http://shadkaam.zepo.ir/images/shop/img20849_kk_13941204-201235_.png

    قیمت : 9,900 تومان

    http://www.modiresite.com/wp-content/uploads/2014/10/Buy-Now-button-download.jpg

    http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/10/16/2862837_361.jpg

    قیمت : 3,500 تومان

    http://www.modiresite.com/wp-content/uploads/2014/10/Buy-Now-button-download.jpg

    http://shadkaam.zepo.ir/images/shop/img20849_zj_13941129-133251_.png

    قیمت : 5,000 تومان

    http://www.modiresite.com/wp-content/uploads/2014/10/Buy-Now-button-download.jpg

    محصولات